Мапа газових заправок України
 
Закрити

Зворотний дзвінок

 » 
 » Вакуумний редуктор VS Електронний газовий редуктор

Вакуумний редуктор VS Електронний газовий редуктор

Вакуумний редуктор VS Електронний газовий редуктор

Вакуумний газовий редуктор здійснює подачу пускової порції газу LPG / CNG тільки за умови створення розрядження у впускному колекторі двигуна автомобіля. У момент запуску, тобто при обертанні колінчастого вала стартером, в вакуумному редукторі спрацьовує вакуумна мембрана, яка звільняє клапан 2 ступеня (називають ще клапан холостого ходу), який в свою чергу видає пускову порцію газу. Відразу після запуску двигуна автомобіля клапан другого ступеня переходить в режим роботи «холостий хід» і управляється за допомогою великої гумової мембрани другого ступеня. Ця мембрана реагує на відкриття дросельної заслінки карбюратора автотранспортного засобу. Якість газо-повітряної суміші на холостому ходу залежить від навантаження, яке діє на клапан 2 ступеня і регулюється за допомогою обертання регулювального гвинта (на вакуумних редукторах він один). Якщо колінчастий вал не обертається і розрядження немає, то газ з вакуумного редуктора виходити не повинен, навіть якщо включено запалювання (положення на перемикачі виду палива «Газ»).

Обслуговування вакуумного редуктора:

Зливати конденсат (маслянистий відстій) слід через кожні 1,5-2 тисячі кілометрів пробігу автомобіля. Потрібно відвернути гвинт, який знаходиться в нижній частині газового редуктора. Заміна фільтрів – 8-10 тисяч км пробігу.

Електронний газовий редуктор здійснює подачу пусковий порції LPG/CNG з тривалістю 2 сек з моменту включення запалювання, якщо перемикач газ-бензин знаходиться в положенні «Газ». Далі, за відсутності обертання колінчастого вала (коли немає керуючого імпульсу на котушці запалювання), подача пускової порції газу припиняється.

В електронних редукторах вакуумна мембрана відсутня, і клапан 2 ступеня розвантажений і завжди готовий до подачі пускової порції. Подача LPG/CNG в газовий редуктор контролюється за допомогою вбудованого електромагнітного клапана, який управляється за допомогою плюсового сигналу перемикача. При обертанні колінчастого вала стартером плюсовій сигнал постійний, і після запуску мотора редуктор-випарник переходить в режим ХХ.

В електронному газовому редукторі якість суміші LPG/CNG холостого ходу регулюється за допомогою двої гвинтів: грубої і точної настройки. Грубої настройки гвинт регулює навантаження на клапан 2 ступеня, а точної настройки гвинт регулює діаметр перетину каналу ХХ. Навіщо це зроблено? У процесі руху через вплив динамічних навантажень на велику гумову мембрану 2 ступеня може виникнути нестабільність в роботі редуктора на холостому ходу. Наявність каналу ХХ і його правильна настройка забезпечують зменшення впливу цих навантажень. Виходячи з усього вищесказаного, настройка електронного редуктора відрізняється від вакуумного.

Обслуговування електронного редуктора:

Зливати конденсат (маслянистий відстій) слід через кожні 1,5-2 тисячі кілометрів пробігу автомобіля. Потрібно відвернути гвинт, який знаходиться в нижній частині газового редуктора. Заміна фільтрів – 8-10 тисяч км пробігу.

Вгору
Кошик

Товарів: 0

Ваш кошик порожній

Кошик
Мапа проїзду

Карта проїзду інтернет магазину гбо LPGTECH UA

(044) 384-13-74
(050) 498-99-89
(097) 929-01-50
(063) 699-91-96
0800 75-08-90
*Безкоштовно зі всіх номерів по Україні
saleslpgtech
office@lpgtech.ua
sales@lpgtech.ua
м. Київ, вул. Святошинська 34 І
Ціна палива
    A-92
    21.87
    A-95
    22.91
    A-95+
    24.43
    ДП
    22.34
    Пропан
    11.84
    Метан
    11.94
Останні статті