• магазин ГБО LPGTECH.UA
  •  » 
  •  » Вакуумний редуктор VS Електронний газовий редуктор

    Вакуумний редуктор VS Електронний газовий редуктор

    Вакуумний редуктор VS Електронний газовий редуктор

    Вакуумний газовий редуктор здійснює подачу пускової порції газу LPG / CNG тільки за умови створення розрядження у впускному колекторі двигуна автомобіля. У момент запуску, тобто при обертанні колінчастого вала стартером, в вакуумному редукторі спрацьовує вакуумна мембрана, яка звільняє клапан 2 ступеня (називають ще клапан холостого ходу), який в свою чергу видає пускову порцію газу. Відразу після запуску двигуна автомобіля клапан другого ступеня переходить в режим роботи «холостий хід» і управляється за допомогою великої гумової мембрани другого ступеня. Ця мембрана реагує на відкриття дросельної заслінки карбюратора автотранспортного засобу. Якість газо-повітряної суміші на холостому ходу залежить від навантаження, яке діє на клапан 2 ступеня і регулюється за допомогою обертання регулювального гвинта (на вакуумних редукторах він один). Якщо колінчастий вал не обертається і розрядження немає, то газ з вакуумного редуктора виходити не повинен, навіть якщо включено запалювання (положення на перемикачі виду палива «Газ»).

    Обслуговування вакуумного редуктора:

    Зливати конденсат (маслянистий відстій) слід через кожні 1,5-2 тисячі кілометрів пробігу автомобіля. Потрібно відвернути гвинт, який знаходиться в нижній частині газового редуктора. Заміна фільтрів – 8-10 тисяч км пробігу.

    Електронний газовий редуктор здійснює подачу пусковий порції LPG/CNG з тривалістю 2 сек з моменту включення запалювання, якщо перемикач газ-бензин знаходиться в положенні «Газ». Далі, за відсутності обертання колінчастого вала (коли немає керуючого імпульсу на котушці запалювання), подача пускової порції газу припиняється.

    В електронних редукторах вакуумна мембрана відсутня, і клапан 2 ступеня розвантажений і завжди готовий до подачі пускової порції. Подача LPG/CNG в газовий редуктор контролюється за допомогою вбудованого електромагнітного клапана, який управляється за допомогою плюсового сигналу перемикача. При обертанні колінчастого вала стартером плюсовій сигнал постійний, і після запуску мотора редуктор-випарник переходить в режим ХХ.

    В електронному газовому редукторі якість суміші LPG/CNG холостого ходу регулюється за допомогою двої гвинтів: грубої і точної настройки. Грубої настройки гвинт регулює навантаження на клапан 2 ступеня, а точної настройки гвинт регулює діаметр перетину каналу ХХ. Навіщо це зроблено? У процесі руху через вплив динамічних навантажень на велику гумову мембрану 2 ступеня може виникнути нестабільність в роботі редуктора на холостому ходу. Наявність каналу ХХ і його правильна настройка забезпечують зменшення впливу цих навантажень. Виходячи з усього вищесказаного, настройка електронного редуктора відрізняється від вакуумного.

    Обслуговування електронного редуктора:

    Зливати конденсат (маслянистий відстій) слід через кожні 1,5-2 тисячі кілометрів пробігу автомобіля. Потрібно відвернути гвинт, який знаходиться в нижній частині газового редуктора. Заміна фільтрів – 8-10 тисяч км пробігу.

    Наверх