Догляд за ГБО включає в себе наступні операції:
Витрата метану (стисненого природного газу) визначається за даними манометра, встановленого на редукторі або балоні. Витрату ж пропану визначають за даними мультиклапана, встановленому на газовому балоні. Якщо запаси газу вичерпалися, необхідно заправити балон на газовій заправці.
З періодичністю 10 000 – 15 000 кілометрів необхідно перевіряти кріплення елементів ГБО: балона, редуктора, електроклапанів і за потребою підтягувати кріплення. Газові балони необхідно періодично перевіряти за допомогою спеціальних гідравлічних випробувань. Особливо уважно необхідно стежити за кріпленням балонних трійників, косинців, вентилів, магістральних трубок і герметичністю клапанів газового редуктора.
Кут випередження запалювання при роботі на газі повинен бути більше, ніж при роботі двигуна на бензині.
ПАМ'ЯТАЙТЕ! При виникненні несправностей в вузлах ГБО виникає порушення роботи двигуна автомобіля!
ВАЖЛИВО! Роботи, які пов'язані із знаходженням і усуненням, розбиранням вузлів газобалонного обладнання, слід виконувати тільки при закритих вентилях і випущеному газі з тих вузлів, які піддаються розбиранню!
При виконанні робіт, які пов'язані з обслуговуванням ГБО, слід виконувати всі вимоги техніки безпеки а також вживати заходів для запобігання витоку газу.