• магазин ГБО LPGTECH.UA
  •  » 
  •  » Вуглеводневий газ. LPG в якості транспортного пального. Що таке вуглеводневий газ, і як його застосовують в ГБО

    Вуглеводневий газ. LPG в якості транспортного пального. Що таке вуглеводневий газ, і як його застосовують в ГБО

    Вуглеводневий газ. LPG в якості транспортного пального. Що таке вуглеводневий газ, і як його застосовують в ГБО

    Пропан – моторне пальне, відоме як вуглеводневий газ, зріджений нафтовий газ (LPG) або автогаз, що виробляється в процесі переробки природного газу і нафти. Під час переробки природного газу більш важкі вуглеводні, які природним чином супроводжують природний газ, такі як LPG, бутан, етан і пентан, видаляються перед надходженням в розподільну трубопровідну систему природного газу. У процесі переробки нафти зріджений нафтовий газ є першим продуктом, який виходить на початку процесу очищення, і тому завжди виробляється в процесі переробки сирої нафти.

    Пропан – це газ, який може бути перетворений в рідину при помірному тиску 160 фунтів на квадратний дюйм. Зберігається в резервуарах під тиском близько 200 фунтів на квадратний дюйм при 100 градусах за Фаренгейтом. Коли пропан витягується з резервуара, він перетворюється в газ перед його згорянням в двигуні.

    Пропан використовується в якості транспортного пального з 1912 року і є третім найбільш часто використовуваним видом пального після бензину і дизельного пального. У всьому світі використовується понад чотири мільйони транспортних засобів, що працюють на пропані в легких, середніх і важких умовах експлуатації. Пропан займає близько 86 відсотків енергії бензину і вимагає більшого обсягу на відстань, еквівалентну відстані на бензині, однак ціна автогазу виявляється дешевшою, виходячи з цента на кілометр.

    Переваги пропану в транспорті

    LPG має довгу і багату історію в транспорті. Він використовувався в сільськогосподарських установках з моменту його створення в якості пального для двигуна автомобіля. Згодом пропан став використовуватися в декількох нішевих додатках, таких як вилочні навантажувачі, як всередині, так і зовні складів, а також на будівельних майданчиках.

    Використання пропану може привести до зниження витрат на технічне обслуговування транспортних засобів, рівнів викидів, дозволяючи економити на пальному, в порівнянні зі звичайним бензином і дизельним пальним. Серед інших переваг автогазу:

    • максимально повне згоряння, а, отже, зниження викидів в атмосферу;
    • зниження кількості нагару на поршнях, в камері згоряння і свічках;
    • відсутність конденсату в циліндрах і змиву масляної плівки, що дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна;
    • хороші антидетонаційні властивості, в порівнянні з бензином.

    Сьогодні весь світ спантеличений проблемою скорочення кількості викидів та економії ресурсів, тому в багатьох країнах на законодавчому рівні автовласників мотивують переобладнати свої авто на газобалонні системи, а автовиробники все частіше пропонують моделі з встановленим ГБО в заводських умовах. Газ довів свою спроможність як ефективного та екологічно більш безпечного пального.

    Наверх