Тепер прорахувати окупність і
ефективність установки ГБО
обладнання на ваш автомобіль
стало ще простіше - скористайтеся
спеціальним калькулятором для
прорахунку часу окупності
газобалонного обладнання.
В інтернет магазині LPGTECH
представлені всі покоління ГБО,
на всі види двигунів, різні
марки автомобілів, рік випуску,
інше. Вибирайте покоління ГБО
на будь-який смак...
» Статті » TPS або датчик положення дросельної заслінки. Призначення, функції, опис
TPS або датчик положення дросельної заслінки. Призначення, функції, опис
Зверніть увагу на той факт, що зміна положення датчика TPS положення дросельної заслінки приводить в той же час до зміни і КВЗ (кут випередження запалювання).
В автомобілях виробництва Японії все взаємопов'язане. Комп'ютер не дарма відстежує показання датчика положення дросельної заслінки за двома параметрами: через контакт VTA і через контакт IDL (контакт холостого ходу). Контакт VTA сигналізує комп'ютеру про зміни положення дросельної заслінки. Контакт IDL сигналізує про те, чи знаходиться дросельна заслінка в положенні холостого ходу чи ні. Тому, якщо неправильно виставляти TPS, особливо контакт холостого ходу, комп'ютер почне приймати спотворені дані датчика положення дросельної заслінки як правильні. При цьому:
підвищуються оберти холостого ходу;
стає некоректним кут випередження запалювання;
стає нестабільною і нестійкою робота двигуна авто на холостому ходу;
порушується склад пальної суміші.
TPS или датчик положения дроссельной заслонки. Назначение, функции, описание
Обратите внимание на тот факт, что изменяя положение датчика TPS положения дроссельной заслонки в то