Форсунки, газові форсунки, газовий інжектор, форсунки газові автомобільні - одне з основних виконавчих пристроїв в системах газобалонного обладнання 4-го покоління. З їх допомогою газ (пропан і метан), який надходить з редуктора, розподіляється по циліндрах. Форсунки відповідають за час уприскування і порцію суміші, яка надходить в двигун.
Програмуються форсунки за допомогою електронного блоку управління. Тому дуже важливим фактором є сумісність двох цих вузлів. Наприклад, форсунки Valtek застосовувати в системах Landi Renzo не можна.
Ще одним важливим фактором є діаметр калібрувальних штуцерів (штуцерів виходу газу). Їх підбирають на підставі інформації про потужність/кількість циліндрів. Прохідний перетин дозволяє проходити в двигун необхідної кількості газу за одиницю часу.
Форсунки можуть відрізнятися опором котушки, кількістю форсунок в рампі і способом монтажу.
Існують форсунки з опором 1, 1.3, 1.9, 2, 3 Ом. Опір впливає на швидкість відкриття і закриття форсунки, так вони можуть більш швидко або повільно здійснювати впорскування газу. Чим вище опір, тим менше швидкість. Цей параметр важливий для багатьох автомобілів, так як газова карта уприскування будується на підставі інформації про уприскуванні бензину. Наприклад, для Daewoo Lanos коректніше буде поставити 2 Ом рампу, ніж 3 Ом;
Існують рампи по 1, 2, 3 і 4 форсунок;
Спосіб монтажу буває двох видів: в рампі форсунок і одиночний монтаж. Одиночний монтаж більш ефективний, так як досягається менше відстань від форсунок до колектора. Ця відстань не повинна перевищувати 15 см.