Мапа газових заправок України
 
Закрити

Зворотний дзвінок

 » 
 » Схема газового обладнання ГБО для карбюраторного автомобіля

Схема газового обладнання ГБО для карбюраторного автомобіля

Схема газового обладнання ГБО для карбюраторного автомобіля

Зараз спробуємо вам докладно розповісти про те, як все-таки працює установка ГБО на карбюраторному автомобілі. Пропан-бутан (LPG) надходить під тиском з газового балона в мідну трубку D6 (трубопровід високого тиску). Витрата газу з пропанового балона здійснюється завдяки мультиклапану. У свою чергу, мультиклапан також служить для заправки балона за допомогою ВЗП (виносний заправний пристрій).

Далі, через мідний трубопровід D6, пропан ще в рідкій фазі надходить в електромагнітний клапан газу (ЕКГ). Газовий клапан очищує газ, а також має функцію перекриття подачі газу, коли відключається запалювання або автомобіль переходить в режим «бензин». Після газового клапана, очищений пропан-бутан потрапляє в газовий редуктор. Функції газового редуктора:

  1. Зниження тиску газу з 16 до 1 атмосфери.
  2. Перекриття подачі газу при відключенні запалювання автомобіля або перехід на бензин. Переходячи через редуктор, газ з рідкої переходить в газоподібну фазу.

Під впливом розрядження, яке створюється у впускному колекторі двигуна автомобіля, пропан-бутан через рукав низького тиску і регістр потужності надходить в газовий змішувач. Змішувач встановлений між повітряним фільтром і дросельними заслінками карбюратора. У деяких випадках можлива врізка штуцерів прямо в карбюратор замість установки газового змішувача. Перемикач видів пального управляє режимами роботи (на газі або на бензині) і встановлюється в салоні автомобіля. Коли водій вибирає позицію «газ», перемикач відкриває ЕКГ клапан газу і в цей час відключає ЕКБ клапан бензину. У разі перемикання на режим «бензин» перемикач включає бензоклапани і відключає газовий клапан. Перемикач оснащений світлодіодами, які вказують на режим роботи в даний момент. Додатково існують перемикачі з покажчиком рівня газу (мультиклапан повинен мати сенсорний датчик рівня пального).

3-тє покоління ГБО відрізняється тим, що замість бензинового клапана для відсікання подачі тут встановлюють емулятор відключення форсунок. Коли в систему подається газ, емулятор імітує роботу бензинових форсунок, щоб автомобільний штатний комп'ютер не переходив в аварійний режим. Для цього ж встановлюють емулятор лямбда-зонда.

Основна відмінність 4-го покоління в тому, що газ подається безпосередньо у впускний колектор автомобіля через встановлені газові форсунки. У них є власний електронний блок управління, який синхронізований зі штатним блоком управління, а також виконує функцію емулятора відключення форсунок.

Вгору
Кошик

Товарів: 0

Ваш кошик порожній

Кошик
Мапа проїзду

Карта проїзду інтернет магазину гбо LPGTECH UA

(044) 384-13-74
(050) 498-99-89
(097) 929-01-50
(063) 699-91-96
0800 75-08-90
*Безкоштовно зі всіх номерів по Україні
saleslpgtech
office@lpgtech.ua
sales@lpgtech.ua
м. Київ, вул. Святошинська 34 І
Ціна палива
    A-92
    23.16
    A-95
    24.22
    A-95+
    25.69
    ДП
    23.53
    Пропан
    12.72
    Метан
    13.20
Останні статті