• магазин ГБО LPGTECH.UA
  •  » 
  •  » Схема газового обладнання ГБО для карбюраторного автомобіля

    Схема газового обладнання ГБО для карбюраторного автомобіля

    Схема газового обладнання ГБО для карбюраторного автомобіля

    Зараз спробуємо вам докладно розповісти про те, як все-таки працює установка ГБО на карбюраторному автомобілі. Пропан-бутан (LPG) надходить під тиском з газового балона в мідну трубку D6 (трубопровід високого тиску). Витрата газу з пропанового балона здійснюється завдяки мультиклапану. У свою чергу, мультиклапан також служить для заправки балона за допомогою ВЗП (виносний заправний пристрій).

    Далі, через мідний трубопровід D6, пропан ще в рідкій фазі надходить в електромагнітний клапан газу (ЕКГ). Газовий клапан очищує газ, а також має функцію перекриття подачі газу, коли відключається запалювання або автомобіль переходить в режим «бензин». Після газового клапана, очищений пропан-бутан потрапляє в газовий редуктор. Функції газового редуктора:

    1. Зниження тиску газу з 16 до 1 атмосфери.
    2. Перекриття подачі газу при відключенні запалювання автомобіля або перехід на бензин. Переходячи через редуктор, газ з рідкої переходить в газоподібну фазу.

    Під впливом розрядження, яке створюється у впускному колекторі двигуна автомобіля, пропан-бутан через рукав низького тиску і регістр потужності надходить в газовий змішувач. Змішувач встановлений між повітряним фільтром і дросельними заслінками карбюратора. У деяких випадках можлива врізка штуцерів прямо в карбюратор замість установки газового змішувача. Перемикач видів пального управляє режимами роботи (на газі або на бензині) і встановлюється в салоні автомобіля. Коли водій вибирає позицію «газ», перемикач відкриває ЕКГ клапан газу і в цей час відключає ЕКБ клапан бензину. У разі перемикання на режим «бензин» перемикач включає бензоклапани і відключає газовий клапан. Перемикач оснащений світлодіодами, які вказують на режим роботи в даний момент. Додатково існують перемикачі з покажчиком рівня газу (мультиклапан повинен мати сенсорний датчик рівня пального).

    3-тє покоління ГБО відрізняється тим, що замість бензинового клапана для відсікання подачі тут встановлюють емулятор відключення форсунок. Коли в систему подається газ, емулятор імітує роботу бензинових форсунок, щоб автомобільний штатний комп'ютер не переходив в аварійний режим. Для цього ж встановлюють емулятор лямбда-зонда.

    Основна відмінність 4-го покоління в тому, що газ подається безпосередньо у впускний колектор автомобіля через встановлені газові форсунки. У них є власний електронний блок управління, який синхронізований зі штатним блоком управління, а також виконує функцію емулятора відключення форсунок.

    Наверх