У цій статті розглянемо системи лямбда контролю (СЛК) від польського виробника AC S.A. Модельний ряд представлений наступними моделями: Stag-50, Stag-100 і Stag-150. Тож почнемо.
Система лямбда контролю Stag-50 служить при встановленні 3-го покоління ГБО на карбюраторні автомобілі. Оснащений мікропроцесорним блоком управління аттуатора (крокової дозатора). Управління порцією газу відбувається виходячи зі свідчень зонда лямбда. Стаг-50 контролює датчик TPS (датчик положення дросельної заслінки), емулює роботу лямбда зонда. Установка параметрів роботи за допомогою комп'ютера і інтерфейсу.
Комплектація:
Система лямбда контролю Stag-100 служить при встановленні 3-го покоління ГБО на моноінжекторние автомобілі. Оснащений мікропроцесорним блоком управління аттуатора (крокової дозатора). Управління порцією газу відбувається виходячи зі свідчень зонда лямбда. Стаг-100 контролює датчик TPS (датчик положення дросельної заслінки), емулює роботу лямбда зонда. Установка параметрів роботи за допомогою комп'ютера і інтерфейсу. Відрізняється від Stag-50 тем, що в Stag-100 вбудований одноточковий емулятор відключення форсунки.
Комплектація:
Система лямбда контролю Stag-150 служить при встановленні 3-го покоління ГБО на інжекторні автомобілі. Оснащений мікропроцесорним блоком управління аттуатора (крокової дозатора). Управління порцією газу відбувається виходячи зі свідчень зонда лямбда. Стаг-150 контролює датчик TPS (датчик положення дросельної заслінки), емулює роботу лямбда зонда. Установка параметрів роботи за допомогою перемикача і комп'ютера з інтерфейсом. Відрізняється від Stag-50 і Stag-100 тим, що в Stag-150 вбудований емулятор відключення бензинових форсунок. Може застосовуватися з перемикачем Stag2-W.
Комплектація: