Третє покоління ГБО відрізняється здатністю підвищувати якість горючої суміші (збагачення або збіднення в залежності від навантаження). Система має електронне управлінням, яке підтримує на всіх режимах роботи двигуна (холостий хід, перехідний режим, повне навантаження) найкращий склад суміші повітря-газ. В результаті досягається зменшення споживання газу та підвищення динаміки автомобіля.
1. Заправний пристрій.
2. Мультиклапан.
3. Газовий балон.
4. Електроклапан газу.
5. Редуктор.
6. Форсунки.
7. Штуцери газові.
8. Блок керування.
9. Перемикач.
Склад
Механічна частина (змішувач, редуктор, запірний клапан) має таку ж структуру, як і в системі другого покоління. Особливість полягає в наявності лямбда-зонда (датчик кисню), атуатора (кроковий регулятор подачі газу), tps (датчик положення дросельної заслінки), блок управління (автоматичний контролер).
Принцип роботи
Газ, що надходить з балона, проходячи через редуктор надходить на змішувач. Однак дозування здійснюється не гвинтом або краном, а за допомогою виконавчого елемента – атуатора. Блок управління, на підставі даних датчиків кисню і положення дросельної заслінки, передає сигнал на атуатор. Виконавчий елемент (атуатор) змінює кількість газу, яка надходить в змішувач.