Редуктору в газобалонному обладнанні відведена, мабуть, найвідповідальніша роль. В самому ГБО функціональність його полягає в випарному процесі газу, призначеному для випаровування газу, зниження його тиску і підтримки постійно надмірного тиску газу по відношенню до впускного колектора. Редуктори виробляються в різних модифікаціях і варіантах – для установки на всі можливі двигуни в залежності від потужності і різної кліматичної експлуатації.
З розвитком технологій прогресу в галузі автомобілебудування, провідними виробниками газобалонного обладнання також ведуться розробки щодо вдосконалення самої системи упорскування, економічності, ККД, безпеки і т.ін.
В даний час є кілька основних поколінь редукторів призначених для різного покоління ГБО.
Редуктор для системи 1-го та 20-го покоління моделей АТ і АТ-07 італійського виробника компанії Tomasetto Achille, редуктор призначений для традиційної газової системи (1,2-го покоління) і застосовується для установки на карбюраторний і інжекторний двигун автомобіля. Основними перевагами даного редуктора є його компактність і надійність двоступеневого електронного редуктора встановленого 2 системою регулювання, а також доступною конфігурацією тиску і компенсації. Різниця в моделях АТ-07 і АТ полягає в тому, що серія АТ оснащена фільтром, вбудованим всередину моделі. В Україні застосовуються 4 варіанта моделі АТ-07 і АТ, призначені для різних потужностей двигуна:
Редуктор вакуумний італійського виробника компанії Lovato призначається для установки в склад комплекту газової апаратури, що використовується для переобладнання базового карбюраторного автомобіля зі стандартною системою запалювання. Випускається дві моделі:
Редуктор Lovato електронний використовується в складі комплекту газової апаратури, призначеної для переобладнання базового карбюраторного і інжекторного автомобіля з запалюванням типу іскра. Також, як і попередня серія, випускається двох видів:
Редуктор модель AT-09 для інжекторної системи італійського виробника Tomasetto Achille використовується в системі синхронізованого (фазованого) розподіленого уприскування (четверте покоління). Дані редукторы AT-09 оснащуються розташованими всередині фільтрами і електромагнітними клапанами на вході. Також на виході є можливість регулювання тиску від 0,9 до 1,8 Bar. Виготовляються в 3 різних видах:
Редуктор італійської фірми Bigas RI.21 для двигунів потужністю до 140 кВт
Редуктор RI.21 Bigas Double італійського однойменного виробника Bigas призначений для двигуна автомобіля, потужність якого становить від 140 до 280 кВт.
Редуктор Gurtner, виробництва компанії Gurtner, Франція. Даний редуктор використовується для монтажу системи розподіленого упорскування газу пропан-бутану.
Дана компанія виробляє два варіанти редукторів цієї серії: