Редуктор газовий – це один з основних механізмів, що застосовується в системах газового обладнання для автомобілів. Газовий редуктор служить для зниження тиску газу, який надходить з газового балона і підтримує тиск на виході з редуктора.
Редуктор для метану: знижує тиск газу CNG, який надходить з газового балона з 200 атмосфер до 1. Він має триступеневу конструкцію.
Редуктор для пропану: знижує тиск газу LPG, що надходить в балон з 16 атмосфер до 1. Має двоступеневу конструкцію. Крім того, пропанові редуктора ГБО перетворюють газ LPG зі зрідженого стану в газоподібний. Двоступеневі редуктори також застосовуються в системах ГБО-1 і ГБО-2.
Редуктор для систем розподіленого уприскування газу має одноступеневу конструкцію.
Редуктор ГБО складається з:
Газові редуктори підключають до системи охолодження автотранспортного засобу, тому що через обмерзання мембрани втрачають свої властивості і стають непридатними. Газовий редуктор необхідно запускати в роботу тільки після того, як двигун прогрівається до 30-50 градусів.
Редуктори бувають двох видів:
Електронні: запускаються в роботу, якщо перемикач виду пального знаходиться в положенні «газ», запалювання автомобіля включено, а також є імпульси системи запалювання.
Вакуумні: запускаються в роботу, якщо перемикач виду пального знаходиться в положенні «газ», запалювання автомобіля включено, є імпульси системи запалювання, а також перевіряє розрідження газу у впускному колекторі.