Кошик
Товарів: 0
Кошик порожній
Кошик
  • магазин ГБО LPGTECH.UA
  •  »  » Поширені міфи про газобалонне обладнання для автомобілів
  • Поширені міфи про газобалонне обладнання для автомобілів

    Поширені міфи про газобалонне обладнання для автомобілів

    Про ГБО вже давно існує ціла колекція упереджень. Зараз ми спробуємо розповісти вам всю «страшну» правду.

    • Міф перший звучить так: «Щось там прогорає в двигуні автомобіля».

    Це факт, що тривалість горіння газової суміші вища, ніж тривалість горіння бензину, і в реальності це можливо. АЛЕ:

    1) це відбувається на двигунах (бензинових) через те, що неправильно виставлено запалювання (а до чого тут газ ???);

    2) фахівці журналу «За кермом» не змогли довести того, що цей міф правда;

    3) якщо в автомобілі правильно виставлено запалювання або використовується октан-коректор, ця проблема назавжди вас покине.

    • Міф другий: «Установка ГБО збільшує ризик загоряння автомобіля»

    Загалом так воно і є, адже дві паливних системи в автомобілі ускладнюють конструкцію, і якщо водій не стежить за станом трубки і рукавів, може з'явиться несправність, через яку станеться загоряння. АЛЕ:

    1) усі говорять про те, що газовий балон «це вибухонебезпечне», «це бомба уповільненої дії» і т.ін. Дивно те, що газовий балон, який має товщину стінок 3,5-5 мм – це страшно, а паливний бак, який по товщині стінок не сильно відрізняється від консервної банки – це добре;

    2) в реальності балон оснащений запірною арматурою з захисними клапанами і може витримати найсильніший удар. Навіть якщо відбувається обрив магістральної трубки, це не викликає настільки значного і пожежонебезпечного витоку;

    3) руйнування газового балона відбувається лише в тих випадках, коли водієві і його пасажирам вже буде, на жаль, байдуже, що буде з ними і автомобілем після удару. Наприклад, це удар від наїзду на нерухомий автомобіль вантажного складу, який рухається зі швидкістю 80 кілометрів на годину;

    4) суміш пропан-бутану, яка використовується в більшості автомобілів, має точку займання набагато вищу, ніж суміш парів бензину з повітрям.

    • Міф третій: «Про сумісність систем подачі бензину з газовими. Пересихання гумових ущільнювачів, засмічення жиклерів карбюратора, вихід з ладу форсунок, бензонасоса».

    У цьому випадку теж є заперечення. Автомобіль, який оснащений ГБО:

    1) необхідно запускати на БЕНЗИНІ, з подальшим переходом на газ;

    2) паливний бак не повинен бути порожнім;

    3) не відключати бензонасос на автомобілях, оснащених електричними форсунками.

    В цьому випадку проблема в тому, що економія не повинна доходити до абсурдної. В іншому випадку ви поповните лави противників установки ГБО на автомобіль.

    Вгору