На головну
Пошук
Кошик
Як до нас дістатися
  • UKR
  • RU
  •  »  » Робота двигуна автомобіля на газі. Що там відбувається?
  • Робота двигуна автомобіля на газі. Що там відбувається?

    Робота двигуна автомобіля на газі. Що там відбувається?

    Як відомо, газ згорає повільніше бензину. Тому при роботі двигуна на пропан-бутані (LPG) кут випередження запалювання (КВЗ) потрібно зміщувати приблизно на шість градусів, а на стиснутому природному газі (CNG) на десять градусів раніше, ніж при роботі двигуна на бензині. До того ж ежекторне ГБО не забезпечує оптимального складу суміші при різкому дроселюванні і при режимах повної потужності мотора авто. Паливна суміш в основному бідна. Через усі ці фактори кут випередження запалювання, який оптимальний для бензину, для газу виявляється пізнім.

    Всі ці відхилення від процесу горіння не становлять небезпеки. Однак хлопки, які відбуваються у впускний системі, можуть вивести з ладу датчики, які там розташовані, а також розірвати повітряний фільтр. У деяких випадках це може навіть призводити до пожежі під капотом!

    Звичайно, необхідно встановити КВЗ, тобто кут випередження запалювання для газу, який ви використовуєте. Найпростіше це зробити шляхом установки в діагностичний роз'єм автомобіля спеціальний прилад – октан-коректор. Він з’єднан зі штатним блоком автомобіля, і в залежності від пального, яке використовується, підбирає необхідну схему налаштування запалювання. Цей прилад оснащений перемикачем типу газу і в роботі відключає систему, що відповідає за виявлення детонації блоку управління.

    Вгору