Мапа газових заправок України
 
Закрити

Зворотний дзвінок

 » 
 » Інжекторна система Atiker NICEFAST: характеристики, опис, схеми

Інжекторна система Atiker NICEFAST: характеристики, опис, схеми

Інжекторна система Atiker NICEFAST: характеристики, опис, схеми

Загальні рекомендації

Завжди дотримуйтесь чинних законів і правил держави, в якій встановлюється газове обладнання.

  • Перевірте загальний стан транспортного засобу; переконайтеся, що транспортний засіб працює на бензині без будь-яких проблем.
  • Відключіть негативний кабель від акумуляторної батареї перед установкою газової системи. Увага: при відключенні акумуляторної батареї можуть бути заблоковані магнітола і центральний замок автомобіля, це слід обговорити з власником автомобіля.
  • Всі отвори, зроблені в кузові автомобіля, необхідно обробити антикорозійним засобом.
  • Уважно дотримуйтесь інструкцій; переконайтеся в правильності установки і калібрування.
  • Після калібрування переконайтеся за допомогою тестової поїздки, що налаштовано правильно.
  • Не допускайте потрапляння води на встановлені компоненти системи (наприклад, при митті двигуна).

УВАГА! Недотримання рекомендацій цього керівництва може привести до наступного:

  • Система NiceFast може дати збій або вийти з ладу.
  • Компоненти системи можуть бути пошкоджені.
  • Гарантія буде анульована.

Система складається з наступних частин:

  1. Балон
  2. Мультиклапан
  3. Датчик рівня
  4. Вентиляційна коробка
  5. Заправний пристрій
  6. ECU (Електронний блок управління, ЕБУ)
  7. Комплект проводів
  8. Датчик тиску і розрідження (МАР)
  9. Перемикач і зумер
  10. Датчики температури газу і температури редуктора
  11. Редуктор
  12. Форсунки
  13. Фільтр тонкого очищення
  14. Електромагнітний газовий клапан
  15. Комплект рукавів
  16. Монтажний набір

Принцип роботи системи:

Зріджений нафтовий газ зберігається в герметичній ємності (балоні). Тиск газу в балоні залежить від складу газу і температури навколишнього середовища. Рідкий газ надходить на редуктор – випарник по магістралі високого тиску, яка підключена до електромагнітного газового клапана, редуктор – випарник нагрівається охолоджувальною рідиною, випаровує пальне і утримує тиск газу стабільним на всіх режимах роботи двигуна. Пропарений газ від редуктора-випарника надходить до фільтра тонкого очищення, де очищується від важких домішок. Від фільтра тонкої очистки газ по магістралі низького тиску надходить до газових форсунок, які згідно з командою ЕБУ відкриваються на певний період часу. Від газових форсунок газ подається до розпилювачів, встановлених поза зоною близькості до бензинових форсунок на впускному колекторі двигуна автомобіля.

Опис компонентів системи Atiker NiceFast

NiceFast ECU (ЕБУ)

NiceFast ECU (ЕБУ) отримує і обробляє сигнали таких датчиків, як датчик температури редуктора, датчик температури газу, датчик рівня газу, датчик тиску і розрідження (МАР-сенсор), сигнали кількості обертів двигуна (RPM), часу уприскування бензинових форсунок.

На підставі цих даних ЕБУ NiceFast обчислює за допомогою спеціального програмного забезпечення, скільки газового пального необхідно подати на різних режимах роботи двигуна. Також ЕБУ визначає момент переключення системи з бензину на газ і навпаки.

Газові форсунки

Служать для точного дозування і подачі газового пального до впускного колектора (поза зоною близькості до впускних клапанів) двигуна автомобіля. Газові форсунки повторюють повністю послідовність роботи бензинових форсунок таким чином, щоб послідовність роботи газових форсунок по відношенню до упорскування бензину була однакова.

Діаметр отворів форсунок вибирається між 1,30 і 3,00 мм, в залежності від потужності двигуна.

Датчик тиску і розрідження (МАР)

Вимірює тиск газу на планці форсунки, і розрідження в впускному колекторі, щодо цих даних ЕБУ NiceFast вирахують необхідну кількість газу, яку потрібно подати для коректної роботи двигуна автомобіля на різних режимах.

Редуктор-випарник для систем розподіленого уприскування газу

Застосовується для систем розподіленого уприскування газу. Служить для зниження тиску газу до певного значення (LPG: 1.0 -1.2 bar, CNG: 1.7- 2.0 bar), і утримує його стабільним на всіх режимах роботи двигуна. Також редуктор служить для випаровування рідкого газу (LPG) в газоподібний стан за допомогою підключення його до штатної системі охолодження двигуна. У разі використання систем розподіленого уприскування газу для роботи на природному газі (CNG) підключення редуктора до штатної системі охолодження двигуна потрібно для запобігання обмороження з'єднання входу газу в редуктор.

NiceFast перемикач і зумер

Встановлюється в салоні автомобіля і служить для перемикання живлення двигуна з бензину на газ і навпаки. На панелі перемикача встановлені світлодіоди, які вказують рівень пального в балоні, і актуальний режим роботи двигуна, газ або бензин. Звуковий сигналізатор (зумер), встановлений в перемикачі. У разі коли тиск газу знижується до мінімального, система автоматично перемикає двигун на бензин і подає звуковий сигнал, попереджаючи водія про те, що газ в балоні закінчився і автомобіль продовжує рух на бензині. Якщо ЕБУ NiceFast визначає несправність одного або декількох компонентів газового обладнання, система подає звуковий сигнал і перемикає двигун на живлення бензином.

Фільтр тонкої очистки випаруваного газу

Встановлюється на газовій магістралі низького тиску між редуктором і планкою форсунки і служить для очищення випаруваного газу від домішок, які можуть послужити причиною передчасного виходу з ладу газових форсунок.

Мультиклапан тип 01

Встановлюється на балон для зрідженого нафтового газу (LPG) тороїдального і циліндричного типу. Він:

  • забезпечує обмеження наповнення до 80% від повної ємності балона, що перешкоджає деформації і руйнуванню балона через температурне розширення газу в балоні;
  • має ручний вентиль (кран) перекриття видаткової і заправної магістралі і електромагнітний автоматичний клапан.

Датчик рівня газу в балоні тип 01

Подає сигнал на панель перемикача виду пального, повідомляє про кількість газу в балоні. Використовується з мультиклапаном тип 01.

Заправний прилад

Елемент, який забезпечує заправку газового балона на транспортному засобі. Встановлюється поза межами салону автомобіля (зовні). Завдяки зворотному клапану запобігає витоку газу.

Датчик температури редуктора

Використовується при монтажі системи розподіленого упорскування газу. Встановлюється безпосередньо на редукторі. Визначає температуру охолоджуючої рідини і передає дані на ЕБУ NiceFast для визначення температурного порога перемикання з бензину на газ.

Електромагнітний клапан газу

Електромагнітний клапан газу відсікає подачу газу до редуктора при вимкненому запаленні або при роботі двигуна автомобіля на бензині. Також в корпусі електромагнітного клапана газу встановлений фільтр грубого (попереднього) очищення.

Датчик температури газа

Використовується при монтажі системи розподіленого упорскування газу. Встановлюється на магістраль низького тиску (після редуктора) або безпосередньо на планку газових форсунок. Визначає температуру випаруваного газу і передає інформацію на ЕБУ NiceFast.

Комплект проводів системи розподіленого упорскування газу NiceFast

Використовується при монтажі системи розподіленого упорскування газу. NiceFast для з'єднання датчиків і виконавчих механізмів з ЕБУ NiceFast.

Комплект рукавів

Газовий рукав застосовуються для з'єднання між редуктором, газовими форсунками, датчиком тиску і розрідження (МАР) і впускним колектором. 15. Вентиляційна коробка тип 01
Використовується при монтажі балонів зрідженого нафтового газу (LPG) з мультиклапаном тип 01 для циліндричного балона.

Вентиляційна гофра

Використовується при установці мультиклапана тип 01 для циліндричного балона, в разі якщо в районі мультиклапана виникає витік газу, то газ по каналах вентиляційної гофри відводиться за межі салону (багажного відділення) автомобіля.

Монтажний набір

Використовується при установці системи розподіленого упорскування газу NiceFast, для кріплення і з'єднання окремих її елементів.

Рукав для охолоджуючої рідини (тосольний)

Рукав для охолоджуючої рідини застосовується для підключення редуктора до системи охолодження двигуна автомобіля.

Комплект газових рукавів

Газовий рукав застосовуються для з'єднання між редуктором, газовими форсунками, датчиком тиску і розрідження (МАР) і впускним колектором.

Вгору