• магазин ГБО LPGTECH.UA
  •  »  » Інжектор, форсунки, перевірка працездатності
  • Інжектор, форсунки, перевірка працездатності

    Інжектор, форсунки, перевірка працездатності

    Через використання неякісного пального (брудне пальне або пальне з водою) і знос, інжектор (він же форсунка) може переходити в стан, коли механічна його частина (сідло і голка) пропускає зайвий бензин в положенні, коли він повинен бути закритий. Двигуни, які мають «центральне уприскування» CI, мають ще одне актуальне питання – це ущільнення єдиною форсунки. В один прекрасний момент гумові кільця просідають і надалі неймовірно зростає витрата пального. Це досить просто можна перевірить:

    • Відкрутити та зняти верхню кришку форсунки (захисну кришку);
    • Включити запалювання автомобіля;
    • Переключити контакти FP і + B на колодці роз'єму діагностики (запрацює паливний насос і ви почуєте легке шелестіння пального в магістралі);
    • Далі слід спостерігати за форсункою протягом однієї хвилини. Якщо пальне буде капати на дросельну заслінку – це неприпустимо, адже в ідеалі воно не повинно капати.

    Так само можна перевіряти герметичність будь-якої пускової форсунки і на інших типах двигунів.

    Вгору