» Статті » Інжектор, форсунки, перевірка працездатності
Інжектор, форсунки, перевірка працездатності
Через використання неякісного пального (брудне пальне або пальне з водою) і знос, інжектор (він же форсунка) може переходити в стан, коли механічна його частина (сідло і голка) пропускає зайвий бензин в положенні, коли він повинен бути закритий. Двигуни, які мають «центральне уприскування» CI, мають ще одне актуальне питання – це ущільнення єдиною форсунки. В один прекрасний момент гумові кільця просідають і надалі неймовірно зростає витрата пального. Це досить просто можна перевірить:
Відкрутити та зняти верхню кришку форсунки (захисну кришку);
Включити запалювання автомобіля;
Переключити контакти FP і + B на колодці роз'єму діагностики (запрацює паливний насос і ви почуєте легке шелестіння пального в магістралі);
Далі слід спостерігати за форсункою протягом однієї хвилини. Якщо пальне буде капати на дросельну заслінку – це неприпустимо, адже в ідеалі воно не повинно капати.
Так само можна перевіряти герметичність будь-якої пускової форсунки і на інших типах двигунів.
Инжектор, форсунки, проверка работоспособности
Из-за использования некачественного топлива (грязное топливо или топливо с водой) и износа, инжектор