На головну
Пошук
Кошик
Як до нас дістатися
  • UKR
  • RU
  •  »  » Німеччина: автогаз залишається довгостроковим розумним варіантом
  • Німеччина: автогаз залишається довгостроковим розумним варіантом

    Німеччина: автогаз залишається довгостроковим розумним варіантом

    Після того, як федеральний уряд оприлюднив свої плани щодо введення збору за викиди CO2 і підвищення ціни на горючі корисні копалини, багато автомобілістів стали очікувати зростання вартості пального. Німецька асоціація скрапленого нафтового газу (DVFG) пояснює, що завдяки більш низьким рівням викидів цього альтернативного пального власники автомобілів з ГБО будуть продовжувати їздити на більш вигідних умовах, ніж споживачі, які покладаються на бензин чи дизельне пальне.

    «Завдяки введенню збору на CO2 в майбутньому збільшиться розрив в ціні між зрідженим нафтовим газом і бензином або дизельним пальним на користь зрідженого нафтового газу», – сказав голова DVFG Райнер Шарр. «Ми чітко бачимо, що викиди двоокису вуглецю від зрідженого нафтового газу на 21% нижчі, ніж у бензину, і на 23% нижчі, ніж у дизельного палива».

    Фіксована ціна на 2021 рік у розмірі 10 євро за тонну CO2 призведе до збільшення вартості літра бензину вищої якості на 2,3 цента і на 2,7 цента – за літр дизельного пального. З іншого боку, ціна автогазу підвищиться на 1,5 цента за літр.

    До 2025 року – тобто до останнього року, коли система фіксованого збору на CO2 буде скасована на користь продажу сертифікатів на викиди – водії бензинових і дизельних автомобілів повинні будуть платити по 8,1 і 9,3 цента за літр відповідно, тоді як ціна за викиди СНГ буде всього 5,3 цента за літр.

    Вгору