Нижче ми наведемо основні і питання, що часто зустрічаються. Якщо ви не знайшли відповідь на питання, яке вас цікавить, пошукайте його в розділі FAQ (часті питання про ГБО).
1. Що краще вибрати? Пропан або метан?
Для власника легкового автомобіля доцільніше вибрати пропан (зріджений нафтовий газ). Це пов'язано з тим, що переобладнання автомобіля на LPG менш витратне, ніж переобладнання на CNG. Плюс до цього набагато більше заправок і пристойна місткість газового балона.
2. Чи можливо встановити ГБО на автомобіль іноземного виробництва?
Так можливо. Для сучасних автомобілів, які оснащені системою розподіленого уприскування, спеціально розроблено ГБО 4 покоління. Четверте покоління газового обладнання дає максимальний ефект від установки.
3. На скільки відрізняються витрати газу від витрати бензину?
Це залежить від кількох факторів: режим експлуатації, пора року, процентне співвідношення газу в паливній суміші. Витрата газу вища, ніж витрата бензину на 5-10%.
4. Як зміниться динаміка автомобіля з встановленим ГБО?
Факт, що газ згорає повільніше, ніж бензин. Таким чином, використовуючи газ як пальне відбувається зниження навантаження на поршневу групу автомобіля і колінчастий вал. Автомобіль працює більш м'якше. Але при цьому динаміка розгону зменшується приблизно на 2-5% в залежності від ступеня стиснення.
5. На який максимальний тиск розрахований газовий балон?
Пропановий балон розрахований на максимальний тиск в 1,6 МПа.
6. Яка кількість газу входить в газовий балон при заправці?
Балон LPG повинен заповнюватися не більше ніж на 80% від свого обсягу в цілях безпеки. Простір, що залишився, заповнює парова подушка, яка допомагає уникати небезпечного збільшення обсягу газу при нагріванні. В середньому тиск газу в балоні коливається в межах від 0,2 МПа до 1,0 МПа.
7. Що відбувається при обриві або пошкодженні магістрального трубопроводу?
У блоці арматури розташований вентиль – швидкісний клапан. Його функція – перекриття магістралі у випадках обриву або пошкодження магістрального трубопроводу.
8. Чи можна встановлювати ГБО на інжекторні автомобілі?
Для цього передбачені системи 3-го і 4-го покоління. Подача газу здійснюється через газовий змішувач (третє покоління ГБО) або газові форсунки (четверте покоління). Форсунки бензину відключають за допомогою електронного блоку управління або емулятора відключення інжектора.
9. Чому відбуваються хлопки у впускному колекторі автомобіля при роботі на газі?
Це може відбуватися з кількох причин: 1) бідна паливна суміш (некоректне налаштування газового редуктора); 2) несправність свічок запалювання (великий зазор в свічках запалювання, несправність наконечника, вихід з ладу високовольтного проводу свічки); 3) більш пізнє запалювання автомобіля; 4) прогар клапана або затискання клапана.
10. Чому погіршується динаміка автомобіля з ГБО?
В цьому випадку можливий ряд причин: 1) неправильне налаштування або несправність газового редуктора або регістра потужності; 2) засмічення фільтра грубої очистки; 3) низька температура складу газу; 4) дуже низька температура редуктора.
11. З якої причини погано заводиться на газі автомобіль?
В електронних редукторах: 1) некоректне регулювання чутливості; 2) не герметична діафрагма другого ступеня; 3) несправність газового електроклапана; 4) пошкодження блоку електроніки; 5) пошкодження стартера; 6) несправність двигуна автомобіля.
У вакуумних редукторах: 1) знос поршневої групи двигуна автомобіля; 2) недостатнє розрідження у впускному колекторі; 3) пошкодження стартера.