Мапа газових заправок України
 
Закрити

Зворотний дзвінок

 » 
 » 4 покоління ГБО (газового обладнання для автомобілів), переваги, принцип роботи

4 покоління ГБО (газового обладнання для автомобілів), переваги, принцип роботи

4 покоління ГБО (газового обладнання для автомобілів), переваги, принцип роботи

ГБО 4 застосовується в будь-якій інжекторній системі автомобіля і відноситься до екологічного стандарту Євро-3, і системах бортового діагностування OBD 2 і EOBD.

Саму систему ГБО 4 покоління ще на професійній мові прийнято називати «фазованим розподіленим уприскуванням». Дана система застосовує обчислювальну потужність і паливну карту, що закладена в штатному контролері автомобіля, і застосовують за необхідністю поправки для максимально ефективної адаптації системи газу по відношенню до бензинової карти.

4 покоління має вигідну відміну від попередніх поколінь, в першу чергу, наявністю окремих електромагнітних форсунок упорскування газу в кожний циліндр автомобіля. З упевненістю можна сказати, на всі 100% вони аналогічні з бензиновою системою. Дозування і саму фазу уприскування газу визначає заводський бензиновий контролер автомобіля.

Ще одним важливим плюсом ГБО 3 і 4 покоління є автоматичний перехід з газового на бензинове пальне після закінчення газового пального або ж коли немає можливості використовувати газ на деякому потужному режимі. У покоління ГБО 3 і 4 системи газових форсунок встановлені безпосередньо на колектор впускних клапанів кожного з циліндрів.

ГБО 4 покоління IGS (injector gas system) має:

- заправний пристрій;

- мультиклапан;

- балон;

- електроклапан газу;

- редуктор;

- газові штуцери;

- форсунки;

- ЕБУ;- перемикач «Газ/Бензин».

Заправний пристрій – це пристосування, виведене за межі багажника і призначене для закріплення заправного шланга на АГНК.

Мультиклапан – знаходиться в балоні і складається з комплексу механізмів, призначених для виконання багатьох функцій:

– заповнення в процесі заправки;

– обмеження самого обсягу заправки. Максимальний об'єм складає 80% від усього обсягу балона;

– визначення рівня газу;

– безпосереднє впорскування газу;

– перекриття подачі газу. Мультиклапан оснащений двома кранами для перекривання заправних і витратних трубопроводів. Дані крани в робочому стані знаходяться відкритими, але під час заправних операцій, після аварій і т. ін. можуть бути закриті.

У випадку, коли мультиклапан знаходиться в важкодоступних місцях, потрібно поставити дистанційне керування закриттям витратної труби.

Балон – виготовлений з листової термічно обробленої сталі з товщиною не менше 3-4 мм для безпеки в разі виникнення аварійних ситуацій. Зараз наша компанія готова запропонувати вам всю лінійку газових балонів на авто з різними розмірами, які відповідають обсягу саме вашого двигуна.

Хотілося б звернути вашу увагу на балон тороїдальної форми, який був спеціально сконструйований для установки в місці для запасного колеса. Даний балон виготовляється з різними розмірами і вирішує як мінімум головну проблему установки на авто ГБО 4: максимальним залишається обсяг газу при мінімальному розмірі. Сама установка  тороїдального балона призначена для необхідності по максимуму використати корисний об'єм автомобіля.

Електроклапан газу – прилад, який встановлений в ланцюзі між редуктором і балоном. Робота даного електроклапана складається з відкривання подачі газу на редуктор.

Редуктор – в цьому пристрої принцип роботи складається з того, що зріджений газ змінює свої фізичні властивості з рідкого в газоподібний стан. Рідина, яка надходить з системи охолодження, розігріває редуктор, завдяки чому здійснюється перехід зрідженого газу в газоподібний стан. Вибір редуктора безпосередньо залежить від об'єму двигуна, і для кожного рівня потужності повинен бути встановлений редуктор відповідного типу.

Форсунки, або, якщо бути точнішим, блок форсунок, – пристрій з електромеханічними калібрувальними отворами. При внесенні коригувань часу відкриття змінюється кількість пального, що подається, на двигун за умови постійного тиску газу на вихідному отворі з редуктора.

Блок управління – виконує управління газовими форсунками на основі отриманої інформації від блоку установки двигуном. Монтується в розриві між штатним блоком управління і бензиновими форсунками. Принцип роботи полягає у відключенні подачі імпульсів для бензинової форсунки, використовує тимчасові імпульси від блоку управління, і після цього коригується довжина імпульсів і передача на газову форсунку. Блок управління самостійно виконує управління подачі пального через сам блок управління системи АЛЬФА.

Перемикач пального – електронний механізм призначений для вибору між двома видами пального. При повній зупинці двигуна завдяки повній автоматизації автоматом припиняє подачу газового палива. Встановлюють, як правило, в салоні автомобіля в районі рульової колонки або ж на обраному замовником місці.

Пам'ятайте, що яку б ви систему не обрали, зверніть увагу в першу чергу на те, щоб система газобалонного обладнання ГБО 4, ГБО 3 була якісною, зберігала цілісність упаковки і мала гарантію продавця. Адже безпека в експлуатації залежить не тільки від належної і якісної установки але і від обраного вами обладнання. Як говорить народна мудрість: «попереджений – значить озброєний».

Вгору
Кошик

Товарів: 0

Ваш кошик порожній

Кошик
Мапа проїзду

Карта проїзду інтернет магазину гбо LPGTECH UA

(044) 384-13-74
(050) 498-99-89
(097) 929-01-50
(063) 699-91-96
0800 75-08-90
*Безкоштовно зі всіх номерів по Україні
saleslpgtech
office@lpgtech.ua
sales@lpgtech.ua
м. Київ, вул. Святошинська 34 І
Ціна палива
    A-92
    23.16
    A-95
    24.22
    A-95+
    25.69
    ДП
    23.53
    Пропан
    12.72
    Метан
    13.20
Останні статті