• магазин ГБО LPGTECH.UA
  •  »  » 4 покоління ГБО (газового обладнання для автомобілів), переваги, принцип роботи
  • 4 покоління ГБО (газового обладнання для автомобілів), переваги, принцип роботи

    4 покоління ГБО (газового обладнання для автомобілів), переваги, принцип роботи

    ГБО 4 застосовується в будь-якій інжекторній системі автомобіля і відноситься до екологічного стандарту Євро-3, і системах бортового діагностування OBD 2 і EOBD.

    Саму систему ГБО 4 покоління ще на професійній мові прийнято називати «фазованим розподіленим уприскуванням». Дана система застосовує обчислювальну потужність і паливну карту, що закладена в штатному контролері автомобіля, і застосовують за необхідністю поправки для максимально ефективної адаптації системи газу по відношенню до бензинової карти.

    4 покоління має вигідну відміну від попередніх поколінь, в першу чергу, наявністю окремих електромагнітних форсунок упорскування газу в кожний циліндр автомобіля. З упевненістю можна сказати, на всі 100% вони аналогічні з бензиновою системою. Дозування і саму фазу уприскування газу визначає заводський бензиновий контролер автомобіля.

    Ще одним важливим плюсом ГБО 3 і 4 покоління є автоматичний перехід з газового на бензинове пальне після закінчення газового пального або ж коли немає можливості використовувати газ на деякому потужному режимі. У покоління ГБО 3 і 4 системи газових форсунок встановлені безпосередньо на колектор впускних клапанів кожного з циліндрів.

    ГБО 4 покоління IGS (injector gas system) має:

    - заправний пристрій;

    - мультиклапан;

    - балон;

    - електроклапан газу;

    - редуктор;

    - газові штуцери;

    - форсунки;

    - ЕБУ;- перемикач «Газ/Бензин».

    Заправний пристрій – це пристосування, виведене за межі багажника і призначене для закріплення заправного шланга на АГНК.

    Мультиклапан – знаходиться в балоні і складається з комплексу механізмів, призначених для виконання багатьох функцій:

    – заповнення в процесі заправки;

    – обмеження самого обсягу заправки. Максимальний об'єм складає 80% від усього обсягу балона;

    – визначення рівня газу;

    – безпосереднє впорскування газу;

    – перекриття подачі газу. Мультиклапан оснащений двома кранами для перекривання заправних і витратних трубопроводів. Дані крани в робочому стані знаходяться відкритими, але під час заправних операцій, після аварій і т. ін. можуть бути закриті.

    У випадку, коли мультиклапан знаходиться в важкодоступних місцях, потрібно поставити дистанційне керування закриттям витратної труби.

    Балон – виготовлений з листової термічно обробленої сталі з товщиною не менше 3-4 мм для безпеки в разі виникнення аварійних ситуацій. Зараз наша компанія готова запропонувати вам всю лінійку газових балонів на авто з різними розмірами, які відповідають обсягу саме вашого двигуна.

    Хотілося б звернути вашу увагу на балон тороїдальної форми, який був спеціально сконструйований для установки в місці для запасного колеса. Даний балон виготовляється з різними розмірами і вирішує як мінімум головну проблему установки на авто ГБО 4: максимальним залишається обсяг газу при мінімальному розмірі. Сама установка  тороїдального балона призначена для необхідності по максимуму використати корисний об'єм автомобіля.

    Електроклапан газу – прилад, який встановлений в ланцюзі між редуктором і балоном. Робота даного електроклапана складається з відкривання подачі газу на редуктор.

    Редуктор – в цьому пристрої принцип роботи складається з того, що зріджений газ змінює свої фізичні властивості з рідкого в газоподібний стан. Рідина, яка надходить з системи охолодження, розігріває редуктор, завдяки чому здійснюється перехід зрідженого газу в газоподібний стан. Вибір редуктора безпосередньо залежить від об'єму двигуна, і для кожного рівня потужності повинен бути встановлений редуктор відповідного типу.

    Форсунки, або, якщо бути точнішим, блок форсунок, – пристрій з електромеханічними калібрувальними отворами. При внесенні коригувань часу відкриття змінюється кількість пального, що подається, на двигун за умови постійного тиску газу на вихідному отворі з редуктора.

    Блок управління – виконує управління газовими форсунками на основі отриманої інформації від блоку установки двигуном. Монтується в розриві між штатним блоком управління і бензиновими форсунками. Принцип роботи полягає у відключенні подачі імпульсів для бензинової форсунки, використовує тимчасові імпульси від блоку управління, і після цього коригується довжина імпульсів і передача на газову форсунку. Блок управління самостійно виконує управління подачі пального через сам блок управління системи АЛЬФА.

    Перемикач пального – електронний механізм призначений для вибору між двома видами пального. При повній зупинці двигуна завдяки повній автоматизації автоматом припиняє подачу газового палива. Встановлюють, як правило, в салоні автомобіля в районі рульової колонки або ж на обраному замовником місці.

    Пам'ятайте, що яку б ви систему не обрали, зверніть увагу в першу чергу на те, щоб система газобалонного обладнання ГБО 4, ГБО 3 була якісною, зберігала цілісність упаковки і мала гарантію продавця. Адже безпека в експлуатації залежить не тільки від належної і якісної установки але і від обраного вами обладнання. Як говорить народна мудрість: «попереджений – значить озброєний».

    Вгору