Мапа газових заправок України
 
Закрити

Зворотний дзвінок

 » 
 » Системи 4-го покоління KME NEVO

Системи 4-го покоління KME NEVO

KME NEVO

Останнім часом все більшим і більшим стає інтерес клієнтів до систем польського виробника КМЕ Nevo. Розглянемо їх більш детально, і побачимо, що цей інтерес з'являється не дарма.

Давайте відразу визначимо, що блоки управління діляться на 3 типи: KME Nevo, KME Nevo Plus і KME Nevo PRO OBD. Спочатку з'явився 4-х циліндровий блок управління KME Nevo, інші блоки доповнені певними функціями, про які ми дізнаємося пізніше.

Всі блоки управління Nevo побудовані на двоядерному процесорі. Аналогічні процесори використовують в автомобілебудуванні. Він сприяє дуже швидкій обробці даних для налагодженої і стабільної роботи контролера, який в свою чергу відповідає за всі процеси і роботу автомобіля на газі в цілому.

Також варто відзначити, що виробник уніфікував своє виробництво систем. Для роботи з цим обладнанням вам необхідно одне програмне забезпечення, яке підходить до всієї сім'ї Nevo і один інтерфейс під всі системи. Програмне забезпечення знаходиться у вільному доступі в інтернет ресурсах і не вимагає ліцензійних ключів доступу. Це дуже полегшує роботу з даними продуктами. Цікавим фактом є те, що джгут проводки чорного кольору абсолютно однаковий для всіх блоків Nevo, при бажанні модернізації системи, коли хочеться замінити блок управління на більш функціональний, вам не потрібно буде замінювати всі джгути проводки.

Тепер докладніше розглянемо, яким є контролер Nevo. Також варто відзначити, що блоки управління виготовлені дуже якісно, з хороших матеріалів, форма і габарити пристрою дуже зручні, при монтажі не завдають клопоту з місцем розташування.

Контролер вийшов дуже функціональним, вмістив в себе дуже багато чудових інженерних рішень, які виручають установника в налаштуванні, для забезпечення стабільної роботи на газі.

Стандартний набір інструментів систем Nevo:

1. Ви можете вибрати газове пальне в залежності від того, під яке газове пальне переобладнаний автомобіль. Це LPG або CNG.

2. Широкий вибір газових інжекторів (форсунок) які ви можете встановити під час переобладнання.

3. Вибір типу двигуна (для кожного типу двигуна необхідний свій алгоритм роботи в залежності від специфіки самого мотора). Це: Turbo, HEMI, Valvetronic, Mazda або автомобілі обладнуються системами Start & Stop;

4. Вибір кількості циліндрів двигуна (в разі переобладнання автомобіля з понад 8-ма циліндрами встановлюються два блоки управління, у вас є можливість встановити пріоритетний блок, який буде відповідати за роботу системи, тільки в цьому випадку вам знадобитися додатковий інтерфейс Master-Slave).

5. Надається вибір, яким типом бензинового вприскування обладнаний автомобіль.

6. Надається вибір підключення сигнального проводу для зчитування оборотів двигуна, в разі, коли провід «Не підключений», обороти будуть зчитуватися з імпульсів бензинових форсунок.

7. Фільтр з оборотів.

8. Панель для розширених налаштувань перемикача, звукового зумера, вибір датчика рівня і його налаштування, а також ще кілька маніпуляцій з цими компонентами.

9. Меню для налаштування і корекцій для кожного циліндра. Використовується він рідко, але іноді допомагає налаштувати автомобіль без особливих витрат часу.

10. Можливий вибір МАП датчиків і датчиків температури редуктора.

11. Функціональне налаштування стратегії переходу на газ включає в себе багато змінних:

  • Температура, при досягненні якої з’явиться можливість переходу на газ. Функція запуску автомобіля на газі (за умови, що температура редуктора не знизиться нижче температури переходу на газ. Ще його називають «теплий старт»);
  • Функція підігріву газових інжекторів (форсунок) розроблена грамотно, ми можемо вибрати, до якої температури дана функція буде активна;
  • Ще сюди увійшли інструменти зі стратегії переходу з бензину на газ, конкретніше – можна виставити затримку перед перемиканням (виставляємо мінімальний час для переходу на газ);
  • Затримка після відкриття ЕМК для наповнення газових рукавів, можна виставити час затримки перемикання по циліндрах, і ще є можливість накладення пального. Дуже хороша функція, коли система має велику довжину шлангів від форсунок до впускного колектора. За рахунок накладення в перші кілька циклів здійснюється подача бензину, за цей час газові рукава від форсунок до колектора вже наповнені необхідною кількістю газу, всі ці функції допомагають згладити перехід при зміні пального;
  • Стратегія переходу з газу на бензин при тиску в магістралі. Ми можемо виставити, при якому тиску і тривалості буде здійснюватися перехід на бензин.

12. Також у нас є можливість корекцій прискорення в процентному співвідношенні, це все працює в парі з «агресивністю», яку можна налаштувати як при будь-якому прискоренні або ж при дуже динамічному прискоренні.

13. Добавка бензину. У цій функції ми можемо практично як нам завгодно здійснювати добавку бензину в тих або інших діапазонах, або від яких обертів і до яких максимальних обертів буде активне додаткове впорскування бензину. Також в цьому меню ми можемо вибирати насиченість і інтенсивність довприсків.

14. Алгоритм для роботи при Cut-off.

15. Поправка на зміни системи упорскування (іншими словами алгоритм збідніння Mazda).

16. Полупослідовний контроль газу (дуже стає в нагоді для автомобілів із типом уприскування Full-group, де відбувається зміна уприскування на полупослідоване, при цьому можна використовувати великі дюзи). ФУНКЦІЯ АКТУАЛЬНА ТІЛЬКИ ДЛЯ АВТОМОБІЛІВ БЕЗ OBD.

17. Зсув черговості уприскування. Це дуже цікава функція, час і момент уприскування обчислюються від іншої бензинової форсунки і працюють як би на випередження вприскування.

18. Фахівці додали і таку корисну функцію, як фільтр часу уприскування на бензині (актуальна функція в тому випадку, якщо зчитуваний час уприскування бензину не коректний).

19. В системі доступні графічні карти бензину і газу. Є можливість в ручному режимі встановлювати модель карти, у вікні установки моделі. Знизу видно часи уприскування пального при даному навантаженні, що допомагає швидко зорієнтуватися в якому діапазоні навантаження внести корекцію. Також ми може обмежити діапазон обертів двигуна, в якому автомобіль буде працювати на газі. Можливість вибору точності збору карт надана для того, щоб була можливість зібрати більш точну карту на проблемному автомобілі, у якого в деяких діапазонах роботи є проблеми.

20. Для зручності виведене окреме вікно для перегляду можливих помилок, їх розшифровок і видалення. Доступні настройки для вибору помилок, можна вибрати помилки і дії, які будуть виконуватися під час їхнього виникнення.

21. Адаптація MOSA. При активації даної адаптації система має можливість вносити корекції по суміші (не більше 20% від зібраної моделі). Для стабільної роботи на газі (найчастіше застосовується в тому випадку, якщо автомобіль дуже гостро реагує на різку зміну якості газу), адаптація працює коректно, тільки при 100% збору карт бензину і газу.

22. Система має багато корекцій в залежності від: температури газу, температури редуктора, обертів двигуна, розрідження у впускному колекторі.

23. Система обладнана вбудованим цифровим осцилографом для запису параметрів роботи системи і роботи двигуна, при цьому доступна можливість вносити корекції в необхідних діапазонах і для необхідних змінних, що дуже зручно.

24. Також система KME має можливість автоматичного калібрування датчика рівня газу. Для цього необхідно здійснити дії, дуже схожі на «аварійний запуск двигуна», при цьому у вас повинен бути порожній балон без газу, і ви повинні знаходиться на заправці. Після чого необхідно виконати наступні дії: 1) включити запалювання, перевести автомобіль на бензин, після чого вимкнути запалювання; 2) потрібно включити запалювання і утримувати до того часу, поки світлодіоди на перемикачі не почнуть запалюватися по черзі; 3) виключити запалювання, заправити повний балон, після чого знову включити запалювання і почекати, поки система не закінчить калібрування. Після таких дій датчик буде відкалібрований.

25. В системі можна здійснювати діагностику працездатності електромагнітних клапанів, доступна можливість перемикати вид пального на кожен циліндр окремо.

26. У блоці управління фіксується кількість аварійних запусків на газі (максимальна кількість 50), після чого потрібно обнулити показник.

27. Система контролює температуру контролера (корисна функція для визначення, чи в правильному місці розташували блок управління).

28. Також доступний тест на працездатність і продуктивність форсунок (можна вибирати окремо ті, які необхідно). Це спрощує діагностику при визначенні, яка з форсунка працює не коректно, для подальшого вирішення проблеми.

29. Доступні для перегляду схеми підключення та інструкції з налаштування системи (працюють хорошим помічником і підказками для повторного огляду виконаної роботи, а також для з'ясування можливих причин появи тієї чи іншої проблеми).

Всі вище перераховані функції доступні для всіх блоків Nevo, а тепер подивимося в чому ж відмінності між контролерами управління.

В блоках управління Nevo Plus і Nevo Pro OBD додані 4 аналогових виходи, з діапазоном від 0 до 5 Вольт, які можуть бути застосовані для підключення лямбда-зонда, додаткових датчиків температур, додаткових емуляторів. У ці ж блоки доданий вихід з 12V з максимальним навантаженням 50 мА, який може бути задіяний для підключень зовнішніх приладів.

Контролери Nevo і Nevo Plus мають можливість підключення адаптера OBDv2, блок Nevo Pro OBD такої можливості не має, тому що модуль OBD вже вбудований в сам контролер.

Ще однією відмінністю є те, що контролери випускаються:

  • KME Nevo –  версії до 4-х циліндрів;
  • KME Nevo Plus – версії 4, 6 і 8 циліндрів;
  • KME Nevo Pro OBD – версії 4, 6 і 8 циліндрів.

Вгору
Кошик

Товарів: 0

Ваш кошик порожній

Кошик
Мапа проїзду

Карта проезда интернет магазина гбо LPGTECH UA

(044) 384-13-74
(050) 498-99-89
(097) 929-01-50
(063) 699-91-96
0800 75-08-90
*Безкоштовно зі всіх номерів по Україні
saleslpgtech
office@lpgtech.ua
sales@lpgtech.ua
м. Київ, вул. Святошинська 34 І
Ціна палива
    A-92
    27.71
    A-95
    28.75
    A-95+
    30.00
    ДП
    28.20
    Пропан
    11.88
    Метан
    11.95
Останні статті