Мапа газових заправок України
 
Закрити

Зворотний дзвінок

 » 
 » Регулювання газового редуктора: електронні та вакуумні редуктори

Регулювання газового редуктора: електронні та вакуумні редуктори

Регулювання газового редуктора: електронні та вакуумні редуктори

Регулювання електронного газового редуктора:

  • На електронному газовому редукторі існує два основних види регулювання. Це регулювання тиску в другому щаблі (або чутливість), а також регулювання за кількістю газу, який проходить через канал холостого ходу. Двигун автомобіля необхідно завести на бензині і прогрівати до робочої температури, встановивши обороти холостого ходу в межах 950-1000 обертів за хвилину. Далі слід вимкнути подачу бензину і виробити залишок. Слідом за цим зайняти таке вихідне положення: регістр потужності вивернути на максимум (якщо дозатор на дві камери, то першу відкрити на максимально, другу на мінімально), при цьому гвинт холостого ходу закрутити до кінця, слідом за тим відкрутити на 5 обертів. Гвинт чутливості необхідно поставити в середнє положення.

Встановлення холостого ходу:

  • Заводити автомобіль на газі, використовуючи підсмоктування необхідно встановити оберти в межах 1700-2000 обертів за хвилину. Після цього треба потроху прибирати підсмоктування і за допомогою обертання гвинта холостого ходу знайти максимальну кількість обертів. Повторювати цю процедуру треба до того часу, поки підсмоктування повністю не буде прибране, а автомобіль почне стійко працювати на холостому ходу. За допомогою гвинта холостого ходу виставте максимальні оберти і потроху закручуйте гвинт чутливості. У разі якщо оберти будуть змінюватися, корегуйте гвинтом х/х на максимум. Якщо оберти не змінюються – закручуйте гвинт чутливості на 2 об. І повторюйте процедуру спочатку. В результаті гвинт чутливості повинен бути закручений майже до кінця, а двигун працювати на холостому ходу на максимальній кількості обертів –  1100-1200 обертів в хвилину. За допомогою гвинта холостого ходу зменшуємо оберти до значення менше номінальних і встановлюємо 950-1100 оборотів в хвилину.

Налаштування чутливості редуктора:

  • Відкручуємо потроху гвинт чутливості, поки це не стане впливати на оберти двигуна автомобіля на холостому ходу. Після цього закручуємо на ¾-5/4 обертів назад. Далі пробуємо різко натиснути на педаль газу. Двигун автомобіля повинен добре відгукнуться.

Налаштування регістра потужності:

  • На працюючому двигуні автомобіля встановіть 3000-3500 обертів за хвилину і закручуйте гвинт регістра до того часу, поки він не почне міняти число обертів. Спробуйте просунути гвинт дозатора на більше і менше, для того щоб переконатися в цьому. Після відкрутіть гвинт дозатора газу на ½ - ¾ обертів від знайденого. У випадках, коли дозатор газу двохсекційний, то все вищесказане застосовуйте до першої камери, а другу поставте на 25-30% від першої. Якщо газовий редуктор має регулювання по тиску по першій ступені, потрібно заглушити двигун автомобіля, закрити газову магістраль, підключити до порожнини першого ступеня манометр, який має шкалу на 1,5 кгс / см2 (він підключається через контрольний отвір, який заглушено гвинтом). Далі треба відкрити газову магістраль, завести двигун і на холостих обертах виставити тиск першого ступеня у значенні 0,38-0,42 кгс / см2. Після повторюйте регулювання холостого ходу і чутливості газового редуктора. УВАГА!!! Дана процедура є газонебезпечною, тому краще звертайтеся в сервіс.

Заключне регулювання газового редуктора:

  • Здійснюється в кілька кроків. Різко натискаємо на «газ», після цього закручуємо гвинт чутливості по ¼ обороту до моменту, коли буде відчуватися провал обертів. Далі відвернути гвинт на ½ оберту.

Регулювання вакуумного газового редуктора:

  • Вакуумні газові редуктори діляться на 2 види можливого ​​налаштування: 1) редуктори з роздільним регулюванням чутливості і холостого ходу і 2) з об'єднаним регулюванням чутливості і холостого ходу. Налаштування газового вакуумного редуктора з роздільними регулюваннями не відрізняється від регулювання електронного редуктора.

Установка холостого ходу:

  • Заводимо автомобіль на газі. Далі, використовуючи підсмоктування, встановити оберти в межах 1700-2000 обертів за хвилину. Після, потроху прибираючи підсос і обертаючи гвинт, х/х знайдіть максимальне значення обертів. Повторюйте цю процедуру до моменту, коли підсос НЕ буде прибраний повністю, а двигун почне стійко працювати на х/х. Виставляйте гвинтом оберти в межах 1000-1100 обертів за хвилину, далі закручуючи гвинт, зменшуємо оберти до 950-1100 оберотів за хвилину.

Налаштування регістра потужності:

  • На працюючому двигуні автомобіля необхідно встановити оберти в межі 3000-3500. Далі закручуємо гвинт до того часу, поки не буде відбуватися зміна в обертах. Посуньте гвинт регістра менше-більше. Після відверніть гвинт регістра на ½ - ¾ оберту і підрегулюйте холостий хід.

Вгору