Мапа газових заправок України
 
Закрити

Зворотний дзвінок

 » 
 » Вплив газу поганої якості на форсунки, редуктор, ЕКГ

Вплив газу поганої якості на форсунки, редуктор, ЕКГ

Вплив газу поганої якості на форсунки, редуктор, ЕКГ

Останнім часом, в наш магазин, часто стали звертатися наші клієнти з проблемою виходу з ладу газових форсунок різних виробників. Після перевірки форсунок на спеціалізованих стендах і майстернях з обслуговування, було виявлено забруднення в форсунках. Найчастіше, це пов'язано з неякісним паливом на заправних станціях, встановленням фільтрів бюджетного сегменту, а також неправильне встановлення даних фільтрів. Було відмічено, що прі несвоєчасному огляді, при огляді псевдо професіоналами і встановленим балоном, який вже був в експлуатації, виникають проблеми із забрудненнями газових редукторів і форсунок.

Газовий балон при встановленны не проходить огляд, а в ньому може бути багато різних опадів, бруду, різних продуктів які утворилися в процесі корозії. Фільтр сітчастий, який повинен бути встановлений на забірну трубку, найчастіше знімають і викидають або він просто порваний. Через що, вся грязь потрапляє через забірну трубку в магістраль, а далі в газовий клапан, редуктор, датчик тиску і форсунки. Розглянемо всю ситуацію від початку до кінця.

Далі буде представлено різне устаткування, різних виробників. Всі представлені елементи для прикладу і ознайомлення.

На забірній трубці встановлений сітчастий фільтр, який перешкоджає попаданню твердих частинок в видаткову магістраль.

Також слід зазначити, що важливим фактором є матеріал, з якого виготовлена ​​магістральна трубка. Якщо використана трубка з міді, то з часом така трубка починає окислятися. Продукти окислення також разом з паливом потрапляють в газовий клапан, якщо фільтр рідкої фази не справляється (фільтр забитий або пошкоджений). Дані продукти окислення потрапляють в газовий редуктор, фільтр тонкого очищення і частково можуть потрапити в форсунки. Через фільтр тонкого очищення різні продукти окислення і інше так зване «сміття», хоч і в малій кількості, але може потрапити в форсунки. Це може бути в тих випадках, коли фільтр забитий, пошкоджений фільтруючий елемент або сам фільтр виготовлений з низькоякісних матеріалів.

Пробіг з фільтром грубого очищення близько 4000 км. Фільтр від невідомого виробника і дуже низької якості, навіть одна з частин за такий малий період служби відклеїлась.

Газовий редуктор Alex Shark 1500 с пробігом близько 40 000 км. На фото видно, скільки всередині редуктора бруду і твердих частинок, які неабияк осіли на стінках редукційної камери.

На цьому фото ми бачимо під мембранною прокладкою редукційної камери велику кількість опадів, які вже зазнали процесу кристалізації. Подивимося, яка ситуація з фільтром тонкого очищення.

У колбі фільтра ми бачимо невеликий наліт по стінках, але ситуація з самим фільтруючим елементом трохи гірше.

Внутрішня частина фільтруючого елемента має сильний наліт і тверді частинки, які потрапили з редуктора. Також в фільтрі тонкого очищення безліч різних твердих частинок дуже маленьких розмірів, це частинки різних продуктів з газового палива, які в момент випаровування в редукторі кристалізувалися і під тиском потрапили в фільтр.

Далі на шляху газу коштує вимірювальний датчик температури газу і тиску газу, який також наражається на небезпеку в разі потрапляння різних частинок і смолянистих конденсатів з випаруваного нафтового газу. А якщо датчик встановлений з порушенням рекомендацій по встановленню від виробника, тоді датчик вдвічі больше наражається на небезпеку виходу з ладу.

Датчик тиску, температури газу і розрідження у впускному колекторі. На фото видно, що всередині прохідного штуцера присутній наліт.

Найчастіше проблеми виникають з форсунками, які в народі називають «швидкісні», оскільки дані форсунки є високоточними пристроями, а внутрішні елементи мають невеликі розміри. З цієї причини потрапляння частинок бруду навіть в невеликій кількості, може порушити роботу форсунок або вивести з ладу газову форсунку.

Сітчастий фільтр на вході газу в форсунку. На фото видно, скільки продуктів проходять через фільтри і в кінцевому підсумку все-таки потрапляють в форсунки.

Мала частина бруду, безпосередньо з форсунки.

Ось такі невеликі частинки завдають колосальної шкоди внутрішнім частинам форсунки, це впливає на продуктивність форсунки, на її довговічність, і може стати причиною виходу з ладу.

Встановлюйте, обслуговуйте свої системи ГБО тільки на перевірених СТО та у кваліфікованих фахівців. Дотримуйтесь регламент технічного обслуговування і купуйте якісні комплектуючі. І тільки тоді, встановлена ​​на ваш автомобіль система ГБО піднесе несподіваних труднощів в самий невідповідний момент.

Вгору