Мапа газових заправок України
 
Закрити

Зворотний дзвінок

 » 
 » Forbes: зростання автогазу принесе 54 мільярди євро до 2040 року

Forbes: зростання автогазу принесе 54 мільярди євро до 2040 року

Forbes: зростання автогазу принесе 54 мільярди євро до 2040 року

У нещодавно опублікованій статті Forbes аналізується роль автогазу в зниженні забруднення повітря і його потенціал поширення по всьому світу. Висновки автора засновані на недавньому дослідженні, опублікованому університетом США, а також великому заході в Амстердамі, присвяченому автогазу.

Дослідження, опубліковане Університетом Західної Вірджинії, показало, що викиди забруднюючих речовин в атмосферу від шкільних автобусів з ГБО значно нижчі, ніж від дизельних автобусів. Відмінності особливо великі, тому що шкільні автобуси зупиняються і знову заводяться дуже часто. Згідно з дослідженням, згоряння автогазу є повнішим і більш ефективним, ніж бензину або дизельного палива. Це означає, що кількість окису вуглецю і вуглеводнів набагато менша. Викиди з вихлопної труби двигуна, що працює на ЗНГ, в основному складаються з вуглекислого газу і води. Він практично не виділяє сажі.

До того ж в даний час є дані про те, що перебування в більш чистих автобусах може допомогти успішності учнів. Нове дослідження, проведене державним університетом штату Джорджія, порівняло стандартизовані результати тестів учнів в шкільних округах штату Джорджія на основі того, які типи шкільних автобусів вони використовували кожен день. Було встановлено, що учні, що їздили в автобусах з меншим забрудненням повітря, мали більш високі результати тестів.

Незважаючи на ці переваги, стаття Forbes вказує, що ЗНГ як і раніше залишається нішевим транспортним пальним. У всьому світі автогаз становить всього 1% транспортного пального, в порівнянні з 51% для бензину і 41% для дизеля. У Сполучених Штатах використання зрідженого нафтового газу в легкових автомобілях не таке популярне, і його використання обмежене спеціалізованими транспортними засобами, такими як шкільні автобуси. Але все частіше люди запитують – якщо це настільки ефективно для шкільних автобусів, чому б не спробувати його в легкових автомобілях?

З огляду на цей сценарій і заклопотаність з приводу забруднення повітря і викидів вуглецю в авангарді політичного порядку, галузь задається питанням, яким чином вона може повідомити про короткострокові переваги автогазу широкій аудиторії. На всесвітній конференції Autogas Day, що відбулася в Амстердамі у вересні, експерти розглянули потенціал зрідженого нафтового газу та проаналізували нормативну базу для автогазу серед інших питань.

«Величезна нерівність в успіху автогазу в боротьбі з бензином і дизельним пальним пояснюється головним чином відмінностями в державній політиці», – сказав аналітик Menecom Consulting Тревор Морган на конференції в Амстердамі. Основним визначальним чинником політики є оподаткування.

У таких країнах, як Іспанія, Таїланд, Італія, Україна і Нідерланди, рівень оподаткування автогазу складає менше половини від податку на дизельне пальне і бензин. Тому його використання в цих країнах набагато вище, оскільки у людей є стимул переобладнати авто на ГБО, а ЗНГ є на великій кількості заправних станцій.

Оподаткування впливає на те, скільки часу потрібно комусь, щоб повернути інвестиції після переобладнання свого автомобіля. У Болгарії людина може зробити це подолавши 14 000 кілометрів, в той час як в Канаді це потребує 100 000 кілометрів.

Але з невеликими коригуваннями податків на пальне і більш строгими заходами щодо запобігання використанню дизельного пального з екологічних причин парк авто з ГБО може подвоїтися до 2040 року. Це, згідно з дослідженнями Моргана, призведе до скорочення глобальних викидів NOx на 4%, скорочення викидів твердих частинок на 5% і скорочення 130 мільйонів тонн викидів на повному циклі виробництва CO2 до 2040 року. Це дозволить отримати вигоду в розмірі 54 мільярдів євро до 2040 року.

Хоча є ті, хто говорить, що в центрі уваги має бути електрика, автогаз розглядається як чиста і життєздатна альтернатива. «Електрифікація – це свого роду ковдра комфорту, політики вважають її панацеєю», – сказав Джеймс Роколл, глава Всесвітньої асоціації виробників скрапленого газу. «Альтернативні види палива, такі як СНД, повинні заохочуватися політиками в тому числі, тому що потрібні всі рішення».

Вгору
Кошик

Товарів: 0

Ваш кошик порожній

Кошик
Мапа проїзду

Карта проезда интернет магазина гбо LPGTECH UA

(044) 384-13-74
(050) 498-99-89
(097) 929-01-50
(063) 699-91-96
0800 75-08-90
*Безкоштовно зі всіх номерів по Україні
saleslpgtech
office@lpgtech.ua
sales@lpgtech.ua
м. Київ, вул. Святошинська 34 І
Ціна палива
    A-92
    27.69
    A-95
    28.73
    A-95+
    29.99
    ДП
    28.16
    Пропан
    11.50
    Метан
    11.63
Останні статті