Немає в наявності
2497.77 грн
Вкажіть кількість:
Код товара:70-1070
|
|||||||||||||||||||||||||||
Повноцінна робота ГБО системи неможлива без наявності балону - резервуару, який виконує функцію баку. У ньому зберігається та транспортується зріджений нафтовий газ. Має форму запасного колеса і монтується на місці штатної запаски. Даний тип балонів є зовнішнім, так як горловина розташована у зовнішній частині ємності. Такі балони встановлюють в автомобілях, де запасне колесо розташоване зовні, а не в багажнику автомобіля. Тороідальний зовнішній балон 40 літрів виготовляє турецька компанія Atiker Autogas Systems & LPG Tanks. Сертифіковані в країнах Європи та України, відповідають нормам безпеки і давно відомі та популярні у вітчизняного користувача. Виготовляються за сучасними технологіями із застосуванням сталевого листа товщиною від 2,5 до 3,0 міліметри. Серійний номер балону, необхідний під час реєстрації ГБО, вибитий на корпусі. Також там зазначено основні параметри ємності. Сертифікат відповідності доступний у розділі «Файли». Основні особливості:
Габарити:
Мультиклапан до балону необхідно вибирати з висотою поплавка та забірної трубки 200 міліметрів і поворотом поплавка 0 градусів (200-0). Також варто відзначити, що для захисту клапану від зовнішнього впливу потрібно ставити спеціальний кожух - протектор. Балон під запаску Atiker основні характеристики:
Каталогі продукції
Каталог продукції Atiker
Atiker Autogas Systems & LPG Tanks |
|||||||||||||||||||||||||||
* Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без повідомлення
|
|||||||||||||||||||||||||||
Супутні товари:![]() Мідна трубка D6x0,8 мм (6 метрів)Ціна: 402.05 грн. ![]() Трубка термопластикова D8 мм LPGTECHЦіна: 60.55 грн. ![]() Трубка термопластикова FARO D8 мм (2 метри зі штуцерами прямий + кутовий)Ціна: 195.49 грн. ![]() Мультиклапан Atiker 200-0 з котушкою для зовнішніх тороїдальних балонів (K01.001436)Ціна: 891.64 грн. ![]() Трубка термопластикова LPGTECH D6 ммЦіна: 46.02 грн. ![]() Болт для кріплення мультиклапану з внутрішнім шестигранником DIN 912Ціна: 5.19 грн. Мультиклапан Tomasetto Sprint 200-0 з котушкою без ВЗП (MVAT0291.1)Ціна: 1008.59 грн. ![]() Мідна трубка D8x0,8 мм (2 метри)Ціна: 176.11 грн. ![]() Мультиклапан Tomasetto Sprint 200-0 класу A без ВЗП для зовнішніх балонів (MVAT0091.1)Ціна: 493.4 грн. Мультиклапан Tomasetto Sprint 200-0 класу A без ВЗП (вихід під трубку 8 мм) (MVAT0091Х1)Ціна: 602.73 грн. |
|||||||||||||||||||||||||||
C цим товаром також купують:Перемикач Stag2-G карбюратор![]()
247.04 грн
Кіль-ть: Електроклапан бензину Atiker (латунь) (K01.001226)
165.73 грн
Кіль-ть: Електроклапан газу Atiker 1200 пропан (K01.001200)![]()
347.04 грн
Кіль-ть: Мультиклапан Tomasetto Sprint 200-0 класу A без ВЗП для зовнішніх балонів (MVAT0091.1)![]()
493.4 грн
Кіль-ть: Редуктор Atiker до 90 kW пропан електронний (K01.001015)![]()
775.04 грн
Кіль-ть: Мідна трубка D6x0,8 мм (6 метрів)![]()
402.05 грн
Кіль-ть: Мідна трубка D8x0,8 мм (2 метри)![]()
176.11 грн
Кіль-ть: Рукав Fagumit тосольний D16 мм (WT28-2000 D16)![]()
63.32 грн
Кіль-ть: Трійник для охолоджуючої рідини 16x16x16 мм
6.23 грн
Кіль-ть: Мультиклапан Tomasetto Sprint 200-0 класу A без ВЗП (вихід під трубку 8 мм) (MVAT0091Х1)
602.73 грн
Кіль-ть: |
Закрити
Зворотний дзвінок
» Балон газовий тороідальний Atiker 40 літрів 200х580 мм зовнішній (пропан)
Балон газовий тороідальний Atiker 40 літрів 200х580 мм зовнішній (пропан)

Мапа проїзду
(044) 384-13-74
(050) 498-99-89
(097) 929-01-50
(063) 699-91-96
0800 75-08-90
*Безкоштовно зі всіх номерів по Україні
saleslpgtech
office@lpgtech.ua
sales@lpgtech.ua
sales@lpgtech.ua
м. Київ, вул. Святошинська 34 І
Ціна палива
A-92
24.16
A-95
25.19
A-95+
26.82
ДП
24.57
Пропан
12.35
Метан
13.18
Останні статті
- Запірна арматура в ГБО: покоління, класи і види01.03.2019
- Конструкція і особливості підключення датчика температури редуктора KME Gold24.01.2019
- Огляд систем упорскування газу Zenit Bluebox/Bluebox OBD21.12.2018
- Огляд мультиклапанів AC28.11.2018
- Вплив газу поганої якості на форсунки, редуктор, ЕКГ20.07.2018
- ГБО на інжектор05.07.2018
- ГБО на карбюратор27.07.2018
- Чи варто економити на обслуговуванні систем ГБО і автомобіля?07.08.2018
- Системи 4-го покоління KME NEVO11.12.2018
- Огляд редуктора Tomasetto Nordic07.08.2018