Мапа газових заправок України
 
Закрити

Зворотний дзвінок

Редуктор STAG R01 до 150 к.с.

Немає в наявності
1471.8 грн

Вкажіть кількість:

Код товара:46-1085
Голосів:2

Редуктор AC R01 застосовують в газобалонному обладнанні для редукції і випаровування пропан-бутану, подачі його на рампу форсунок зі стабільним робочим тиском. Це одноступінчатий випарник від широко відомого польського виробника ГБО - AC S.A. Термін гарантії складає 1 рік з моменту придбання.

Що входить до комплекту поставки:

  1. Газовий редуктор СТАГ з потужністю до 150 кінських сил;
  2. Електромагнітний газовий клапан Valtek з фільтром;
  3. З'єднувальний перехідник редуктор-ЕКГ;
  4. Кронштейн кріплення редуктора;
  5. Гайка D6 M10x1 - 3 штуки;
  6. Ніпель 6 мм латунний - 3 шт.;
  7. Хомут черв'ячний 12-22 - 3 шт.;
  8. Датчик температури редуктора;
  9. Фішка під датчик температури;
  10. Шайби, болти, гайки для кріплення.

Редуктор газовий R01 здатний взаємодіяти практично з усіма відомими марками автомобілів, в тому числі з атмосферними і турбо двигунами. Гарантує тривалу, надійну роботу без збоїв. Ще одна важлива деталь пристрою полягає в тому, що він здатний реально видавати заявлену виробником потужність, яка становить 150 кінських сил або ж до 110 kW. Дуже низький відсоток відмов через заводський брак. Здатний швидко реагувати на зміну режиму роботи, перепади навантаження, правильно дозує газ навіть в моменти високої моментальної потреби (при цьому не дозволяє надмірно підвищувати тиск газу і як наслідок – зупинку двигуна автомобіля).

У розділі «Файли» ви знайдете безліч корисної інформації від виробника про даний пристрій: схема підключення редуктора, інструкція по налаштуванню і встановленню, інша технічна та рекламна інформація.

Редуктор AC здатний досягти плавного і динамічного руху автомобіля, зберігаючи при цьому оптимальний показник витрати. З ним ваш автомобіль зможе домогтися комфортного, а головне безпечного руху. Відзначити можна також:

  1. Підвищений ресурс роботи;
  2. Маленький показник перепадів тиску;
  3. Відсутність ривків і зупинок на газі;
  4. Відмінна взаємодія з двигунами практично всіх автомобілів;
  5. Зручні розміри сприяють встановлювати в авто, де мало вільного місця під капотом;
  6. Зручний монтаж завдяки поворотним штуцерам тосола і виходу газу;
  7. Зручний діапазон потужності і багато іншого.

В процесі роботи редуктор охолоджується, тому його підключають до автомобільної системи охолодження, яка підігріває пристрій. Для цього на корпусі передбачені два поворотних, пластикових, штуцери з зовнішнім діаметром 16 мм. Для виходу газу тут передбачений пластиковий регульований штуцер під шланг 12 мм. Вхід газу відбувається через трубку 6 мм (підійде термопластикова і мідна) з гайкою М10х1. У комплект поставки входить електроклапан газу з фільтром, який можна з'єднати з редуктором (для цього є спеціальний перехідник), або встановити окремо перед редуктором. Фільтр бажано змінювати через 8-10 тисяч км пробігу на газі. Також на корпусі є регулювання тиску на виході, яка може регулювати газ в межах від 1 до 1,3 Бар і вакуумний штуцер під 4 або 5 мм шланг. Особливістю даної моделі також є і те, що вона оснащена вбудованим температурним датчиком, тому його не треба докуповувати окремо.

Редуктор STAG характеристики:

Вхід газу

Під трубку 6 мм

Різьблення штуцера входу газу

М10х1

Вихід газу

12 мм

Штуцери тосольні

16 мм

Вакуумний штуцер

4, 5 мм

Потужність, kW

До 110

Потужність, кінських сил

До 150

Корпус

Алюмінієвий сплав

Колір кришки

Чорний

Живлення

12 Вольт

Регулювання тиску, Бар

1,0 ... 1,3

Робоча температура, °С

-40 ... +105

Температура нагріву, °С

-5 ... +60

Вага

1,1 кг

Габаритні розміри, мм

100 х 80

Фільтр рідкої фази

В комплекті

Датчик температури

В комплекті

Електромагнітна котушка

В комплекті

Покоління

4

Паливо

Пропан

Гарантія

1 рік

Виробник

AC S.A.

Країна

Польща

Коротка інструкція по встановленню ГБО STAG

Напишіть відгук

Залиште відгук про товар


Повідомляти про відповіді поштою
Поставте оцінку
Виталий 2019-04-12 10:16:31

Неплохой редуктор. Стабильное давление. Есть ли к нему ремкомплект?

admin 2019-04-12 10:42:58

Добрый день. В свободной продаже ремкомплектов нет. По информации от производителя пока в продаже ремкомплектов не будет.

Александр 2017-06-13 17:28:51

Нет ремкомплектов на редуктор R01 есть только пластиковые штуцера тосола и газа.

Плюсы:

Отлично держит давление. (Проехал 1 000 км на новом редукторе) не душится если нужно резко увеличить скорость Газовая карта заставляет радоваться

Минусы:

Монтажники носом крутят 2 установщика послали за "KME" 1 установщик так вообще послал. привыкли одно и тоже ставить вот и лень. Но ремкомплект заставляет нервничать.

Александр 2017-06-08 21:20:02

Вопрос: почему на фото редуктор с чёрной мембраной и чёрным газовым клапаном, у меня мембрана красная и клапан синий как на R02 100. С виду вроде бы R01 150 (смотрю на расположение штуцеров подключения и сброса давления)

Плюсы:

Раздельный газовый клапан (не нагревается уменьшается шанс нагрева и залипания закрытия клапана)

Минусы:

Качество обработки. Крышка идеальная, но всё остальное.... вообще страшное необработанное литники недопилены. Но с него не стрелять!!!!

admin 2017-06-09 08:10:02

Добрый день! Возможно у вас модель до 250 лошадиных сил?

Александр 2017-06-11 22:47:57

Нет крышка чёрная а МЕМБРАНА красная и нет голограммы только серийник набит вокруг регулировочного шестигранника

Руслан 2016-02-01 11:32:19

А в каких случаях давление можит приывыситься и как етого избежать ?

admin 2016-02-01 11:46:11

Например в случае, когда мембрана первой ступени не справляется с понижением давления (вышла из строя). Данный аварийный клапан по мере натяжения пружины видит это и сбрасывает газ с высоким давлением. Для того чтобы максимально избежать данного случая, необходимо менять фильтра грубой очистки по регламенту, использовать редуктор только на прогретом двигателе, а также использовать качественный газ.

Руслан 2016-02-01 11:10:30

Где из етих 2 штуцеров вакуум ? и если один вакуум то другой для чего штуцер такой же ?

admin 2016-02-01 11:23:57

Добрый день! На черной крышке расположен вакуумный штуцер. Тот, который сбоку - аварийный. Он нужен в случаях когда на редуктор подают слишком высокое давление. На него подключают газовый шланг, который просто свисает под капотом, из него будет стравливаться высокое давление.

Ваше повідомлення*:

* Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без повідомлення

Супутні товари:

Вгору
Кошик

Товарів: 0

Ваш кошик порожній

Кошик
Мапа проїзду

Карта проїзду інтернет магазину гбо LPGTECH UA

(044) 384-13-74
(050) 498-99-89
(097) 929-01-50
(063) 699-91-96
0800 75-08-90
*Безкоштовно зі всіх номерів по Україні
saleslpgtech
office@lpgtech.ua
sales@lpgtech.ua
м. Київ, вул. Святошинська 34 І
Ціна палива
    A-92
    20.82
    A-95
    21.85
    A-95+
    23.33
    ДП
    21.28
    Пропан
    10.01
    Метан
    12.54
Останні статті