На головну
Пошук
Кошик
Як до нас дістатися
  • UKR
  • RU

Блок керування Stag-200 Go-Fast 4 циліндри

Немає в наявності
Ціна:
2239.5 грн

Вкажіть кіль-ть:

Код товару:44-1074
Голосів:4

Блок Stag-200 GoFast є порівняно недавньою розробкою польської компанії AC Spolka Akcyjna. Це контролер для керування системою ГБО 4-го покоління.

Основні переваги GoFast:

  • Просте встановлення завдяки мінімальній кількості проводки;
  • Виробником розроблена опція додавання додаткових функцій в майбутньому;
  • Компактні розміри і сучасний дизайн;
  • Корпус стійкий до всіляких атмосферних явищ (температура, волога і т.д.);
  • Дуже просте калібрування;
  • Можливість обслуговування по всій території України;
  • Наявність запасних частин і комплектуючих;
  • Офіційна гарантія 2 роки.

Функціональність

  • Система обладнана сучасним програмним забезпеченням на базі 32-х розрядного процесора;
  • Запуск в режимі демонстрації;
  • Безаварійність;
  • Карта корекції по температурі газу;
  • Виявлення помилок датчика тиску (MAP-датчика);
  • Можливість підігріву форсунок;
  • Встановлення числа аварійних запусків;
  • Автоматичне калібрування з опцією «все одночасно»;
  • Виявлення функціональності електромагнітного клапана;
  • Тестування основних елементів: форсунки, газовий клапан, звуковий зумер;
  • Нагадування про ТО;
  • Теплий старт;
  • Збіднення суміші для автомобілів Mazda;
  • Для двигунів атмосферних і турбо;
  • Опція збіднення суміші на холодному двигуні обмежує максимальний час вприскування на непрогрітому двигуні;
  • Зміна послідовності вприскування;
  • Зміна часу відкриття і закриття форсунок;
  • Для палива пропан-бутан і метан;
  • Фільтр сигналів обертів двигуна і багато іншого.

Простий монтаж

Мінімальна кількість проводів дозволяє набагато швидше проводити встановлення блоку і системи в цілому. В чому різниця:

  • Комутатор з вбудованим звуковим зумером з трьома проводами для підключення;
  • Відсутність проводу для зчитування обертів. Блок керування ГоФаст обчислює оберти в залежності від часу вприскування;
  • Датчик рівня газу WPGH подається від електромагнітного клапана, які розміщені на балоні.

Просте калібрування і налаштування

  • Просте меню з усього лише двома вкладками;
  • Два режиму - Standart і Expert. Стандартний режим містить в собі мінімально необхідну кількість функцій, які необхідні для налаштування авто. У будь-який момент можна переключити на режим Експерт, при якому відкриваються розширені функції контролера;
  • Підтримка бездротових інтерфейсів Bluetooth;
  • Відновлення передачі даних після від'єднання проводу.

Блок GoFast прекрасно працює на пропан - бутані (LPG) і на метані (CNG). Гарантійне обслуговування становить 24 місяці з моменту придбання.

Контролер газовий STAG-200 основні характеристики:

Програма налаштування

STAG-200 EASY

Корпус

Пластиковий

Покоління газобалонного обладнання

4-е

Сфера використання

Пропан-бутан, метан

Отвір під кріплення

Є

Країна виробництва

Польща

Виробник

AC S.A.

Для двигунів

З непрямим вприскуванням бензину

Процесор

32 Біт

Краткая инструкция по установке ГБО STAG

Напишіть відгук

Залишіть відгук про товар


Повідомляти про відповіді поштою
Поставте оцінку
Евгений 2022-05-24 13:46:16

Это оригинал или Китай?

admin 2022-05-30 10:57:36
Добрый день. Оригинал
Роман 2018-09-04 08:30:09

Добрый день. Скажите пожалуйста , какие форсунки можно использовать с блоком STAG-200 Go-Fast 4. Интересует сопротивление форсунок от минимального до максимального. Хочу подобрать и купить у вас разделенные форсунки , у меня стоит планка форсунок Валтэк (зелёного цвета )

Плюси:

Работает без сбоев.

admin 2018-09-04 09:26:10

Добрый день. Форсунки, которые подходят и работают с блоком управления, есть непосредственно в выборе форсунок в программном обеспечении. Форсунки, которых в выборе нет, устанавливать не рекомендуется.

Игорь 2018-08-22 16:21:20

Хотелось бы узнать, для замены этого блока на Q-box plus нужно менять всю проводку или достаточно добавить нгесколько проводков на OBD разъем? Будет ли работать коррекция по OBD на Прадо 2.7 2013?

Плюси:

недорогой, простой блок, без коррекции по OBD

Мінуси:

нет автокоррекции по OBD

admin 2018-08-28 11:46:23

Добрый день. Для установки данного блока управления необходимо полностью заменить жгут проводки, после установки Q-box plus адаптация будет работать.

Тарас 2018-07-16 10:12:55

Ясно. Еще подскажите, пожалуйста: какая разница по возможностям м-ду Stag-200 GoFast и Stag-4 Plus? Если можно развернуто. И почему Stag-200 значительно дешевле чем Stag-4? Спасибо. 

admin 2018-07-16 10:57:09

Блок управления Stag-4 Plus имеет контакт подключения к источнику сигнала оборотов, Stag-200 Go-Fast такого контакта не имеет, а обороты считывается с бензиновых форсунок. В Stag-4 Plus нет возможности довпрыска бензина, прохождения теста исполнительных элементов, изменения последовательности впрыска, коррекции по времени открытия форсунок, автоматической коррекции множителя и режима для работы с автомобилями Mazda, где меняется тип впрыска топлива в разных режимах автомобиля. В блоке Stag-200 Go-Fast эти функции есть. Цена отличается по той причине, что производитель подобрал материалы, из которых производят электронику, на порядок дешевле.

Тарас 2018-07-13 16:31:05

А не подскажете, по сравнению с Диджитроник Макси-2 какие у него плюсы и минусы? Выбираю между этими блоками.

admin 2018-07-16 10:01:37

Добрый день. В нашем магазине электроники Maxi-2 в продаже нет. Какая разница между данными электрониками информации нет.

Тарас 2018-07-13 13:46:54

Здравствуйте. Имеется ли в нем функция довпрыска бензина? И правильно ли понимаю что нет провода на катушку, а обороты считываются по импульсам форсунок?

admin 2018-07-13 15:42:27

Добрый день. В данном блоке нет отдельного вывода для подключения оборотов, они считываются с бензиновых форсунок. Функция "довпрыска бензина" в данном блоке управления есть, начиная с версии программного софта 1.2.2, в предыдущих версиях данной функции не было.

Иван 2017-01-30 23:34:06

Добрый вечер, подскажите пожалуйста, что значит обеднение смеси для автомобилей MAZDA?

Спасибо.

admin 2017-01-31 08:49:58

Добрый день! На большинстве автомобилей Mazda на низких оборотах автомобиль работает в режиме фазированного впрыска, а при достижении более высоких оборотов автомобиль меняет алгоритм работы и переходит в попарно-паралельный или паралельный впрыск топлива. Обеднение смеси нужно для того, чтобы автомобиль работал стабильно во всех режимах. Нужно менять коэффициент для обеднения смеси, потому что при смене алгоритма впрыска, получается слишком богатая смесь.

Ваше повідомлення*:

* Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без повідомлення

Супутні товари:

З цим товаром також купують:

Вгору