На головну
Пошук
Кошик
Як до нас дістатися
  • UKR
  • RU
  •  »  » Вибираємо комплект ГБО 4-го покоління на інжекторний автомобіль
  • Вибираємо комплект ГБО 4-го покоління на інжекторний автомобіль

    Вибираємо комплект ГБО 4-го покоління на інжекторний автомобіль

    Комплект інжекторного підкапотного газобалонного обладнання відрізняється від комплекту моноінжекторного способом, яким відключаються бензинові форсунки. Їх може бути 4,6 і 8 (залежить від кількості циліндрів в двигуні автомобіля). Перед стартом двигуна автомобіля контролер, який керує роботою двигуна, тестує показання всіх датчиків і бензинових форсунок.

    У тому випадку, коли буде виявлено несправність (розривання ланцюга форсунок також відноситься до несправності) контролер видає сигнал на приладову панель і загоряється жовта лампочка CHECK ENGINE («Перевірте двигун»). Сучасний автомобіль може навіть вимикати запалення при виявленні такої несправності. Саме для цього використовують емулятор відключення бензинових форсунок –  чотирьох, шести або восьмиканальний – в залежності від кількості циліндрів в двигуні. Він імітує роботу бензинових форсунок в той час, коли автомобіль працює на газі. Якщо емулятор форсунок підібраний правильно, то бензиновий контролер не помічає підміну і автомобіль на газі працює ідеально. Подача газової суміші також здійснюється через газовий змішувач. Використовують тільки електронні газові редуктори.

    На інжекторні автомобілі можуть встановлюватися більш досконалі системи.

    ГБО 3-го покоління відрізняється від звичайних установок насамперед тим, що там є електронний блок управління. Ці блоки відключають бензинові форсунки, тим самим не дозволяючи їм працювати під час роботи двигуна на газі. Також ЕБУ при включенні перемикає живлення на бензин для прогріву автомобіля і щоб уникнути корозії бензинових форсунок. Третє покоління ГБО допомагає зберігати каталітичний нейтралізатор в робочому стані. На основі свідчень лямбда-зонда ЕБУ коригує склад газової суміші; також блок управління дозує порцію газу за допомогою зміни прохідного перетину крокового дозатора. Це в свою чергу дозволяє підтримувати склад вихлопу в щадному режимі для каталізатора, а також покращує роботу двигуна за рахунок оптимізації процесу згоряння суміші. 3 покоління ГБО подає газ через газовий змішувач, який ставиться в повітряний тракт колектора (впускного). Обладнуються додатково «антихлопками» (антихлопковими клапанами). Антихлопкові клапани перешкоджають тому, щоб суміш газу і повітря запалала в колекторі.

    Однак найкраще ставити на інжекторні автомобілі системи розподіленого упорскування газу – ГБО 4 покоління. У них газ подається через газові форсунки, які встановлені у впускному колекторі автомобіля безпосередньо перед впускними клапанами. Газові форсунки оснащені електромагнітними клапанами, які по команді електронного блоку управління відкриваються і закриваються. Тут, як і в бензинових системах уприскування, пальне подається в оптимальній кількості і в слушний час.

    4 покоління ГБО складається з:

    • системи розподіленого уприскування газу;
    • редуктора газового для 4-го покоління;
    • газових форсунок;
    • фільтр парової фази (тонкої очистки).

    Інжекторні системи дозволяють мінімізувати падіння потужності при переході з бензину на газ, а також дозволяють домогтися мінімальної витрати газу (майже 1: 1). ГБО 4 покоління ціна вас приємно здивує!

    Вгору