• магазин ГБО LPGTECH.UA
  •  »  » Кут випередження запалювання: встановлення, регулювання, варіатор
  • Кут випередження запалювання: встановлення, регулювання, варіатор

    Кут випередження запалювання: встановлення, регулювання, варіатор

    КВЗ, він же кут випередження запалювання, необхідно виставляти для того, щоб максимально ефективно використовувати потужність двигуна автомобіля, яка закладена в паспорті. Тобто, якщо правильно виставити кут випередження запалювання, то ми створимо сприятливі умови всередині циліндра двигуна автомобіля (наша паливна суміш буде запалюватися і вибухати у відповідний момент).

    Тепер про найцікавіше. Ви звертали увагу на той факт, якщо при роботі двигуна на холостому ходу перемкнути в діагностичному роз'ємі «контакти діагностики» Е1-ТЕ1, зміниться звук роботи двигуна автомобіля? Вірно, звук зміниться. При перемиканні цих контактів і при працюючому двигуні ми таким чином виключаємо систему електронного випередження запалювання. Виставити правильний (потрібний) УВЗ можна буде тільки за допомогою стробоскопа.

    У більшості випадків на цей фактор мало хто звертає увагу. І інша справа в тому, що якість вітчизняного пального залишає бажати кращого... Часто відбувається так, що при потрібному (правильно виставленому) куті випередження запалювання двигун автомобіля починає відчайдушно детонувати. Тому доводиться кут випередження запалювання підлаштовувати під бензин. Саме ця самодіяльність з КВЗ впливає на підвищену витрату пального.

    Вгору