Газовий редуктор Томасетто АТ-07 складається з:
Редуктор Tomasetto пропан розроблений таким чином, що канали обміну тепла перебувають між двома половинами і не мають загальної мембрани з першим ступенем. Цей фактор дозволяє повністю виключити можливість потрапляння газу в систему охолодження двигуна при зносі гумової мембрани. Ресурс редуктора між ремонтами становить в середньому 150 тисяч кілометрів.
Властивості газового редуктора Tomasetto пропан з фільтром:
1. Фільтруючий елемент вбудований в корпус редуктора-випарника. Закритий зверху металевою кришкою, закрученою трьома болтами з головками під ключ-шестигранник 5. Паперовий фільтр призначений для очищення газу від механічного забруднення, яке надходить в редуктор-випарник Томасетто. Періодичність заміни фільтра – 8-10 тисяч кілометрів.
2. Газовий електромагнітний клапан вбудований в корпус редуктора і служить для подачі і перекриття подачі газу в першу щабель редуктора.
3. Гвинт в формі голки служить для перепуску додаткової порції пропан-бутану в порожнину другого ступеня редуктора, минаючи клапан другого ступеня. Це робиться для підтримки більш стабільного холостого ходу і для зменшення впливу навантажень на мембрану 2 ступеня, які погіршують коливанням стабільність роботи.
4. Перший ступінь редуктора служить для переходу пропану з рідкого стану в газоподібний і одночасно знижує його тиск до робочого. Складається 1 щабель з:
5. Другий ступінь служить для подачі газу в двигун автомобіля і для точного дозування пропану на всіх режимах роботи. Складається з:
Робота редуктора Tomasetto AT07:
Робота на холостому ходу:
Регулювання подачі пропан-бутану в 2 щабель виконується за допомогою завантаження клапана 2 ступеня, яке в свою чергу здійснюється обертанням регулювального гвинта через пружину. При цьому гумова мембрана другого ступеня не змінює свого положення перебуваючи в рівновазі (розрідження, яке створюється двигуном на холостому ходу компенсує навантаження пружини).
Робота при відкритті дросельної заслінки:
Відкриття дросельної заслінки викликає розрядження в каналі подачі пропану в двигун авто (так званий ефект ежекції). Воно відхиляє гумову мембрану другого ступеня пропорційно до навантаження мотора. Мембрана захоплює за собою коромисло клапана 2 ступеня, а клапан при цьому відкриває сідло, і надходження газу збільшиться, тобто двигун набирає обертів.
Моделі: