Кошик
Товарів: 0
Кошик порожній
Кошик
  • магазин ГБО LPGTECH.UA
  •  »  » Робота і характеристики газового редуктора на прикладі Tomasetto AT-07
  • Робота і характеристики газового редуктора на прикладі Tomasetto AT-07

    Робота і характеристики газового редуктора на прикладі Tomasetto AT-07

    Газовий редуктор Томасетто АТ-07 складається з:

    1. Штуцер входу газу 6 мм.
    2. Електромагнітний газовий клапан.
    3. Фільтрувальний елемент.
    4. Пластиковий гвинт, який регулює чутливість мембран.
    5. Латунний гвинт, який регулює подачу газу в режимі холостого ходу.
    6. Два патрубки для підведення охолоджуючої рідини.
    7. Штуцер виходу газу 19 мм.
    8. Для зливу конденсату передбачений гвинт-заглушка.
    9. Корпус виконаний зі сплаву алюмінію. Складається з двох половин, які з'єднані між собою болтами.

    Редуктор Tomasetto пропан розроблений таким чином, що канали обміну тепла перебувають між двома половинами і не мають загальної мембрани з першим ступенем. Цей фактор дозволяє повністю виключити можливість потрапляння газу в систему охолодження двигуна при зносі гумової мембрани. Ресурс редуктора між ремонтами становить в середньому 150 тисяч кілометрів.

    Властивості газового редуктора Tomasetto пропан з фільтром:

    1. Фільтруючий елемент вбудований в корпус редуктора-випарника. Закритий зверху металевою кришкою, закрученою трьома болтами з головками під ключ-шестигранник 5. Паперовий фільтр призначений для очищення газу від механічного забруднення, яке надходить в редуктор-випарник Томасетто. Періодичність заміни фільтра – 8-10 тисяч кілометрів.

    2. Газовий електромагнітний клапан вбудований в корпус редуктора і служить для подачі і перекриття подачі газу в першу щабель редуктора.

    3. Гвинт в формі голки служить для перепуску додаткової порції пропан-бутану в порожнину другого ступеня редуктора, минаючи клапан другого ступеня. Це робиться для підтримки більш стабільного холостого ходу і для зменшення впливу навантажень на мембрану 2 ступеня, які погіршують коливанням стабільність роботи.

    4. Перший ступінь редуктора служить для переходу пропану з рідкого стану в газоподібний і одночасно знижує його тиск до робочого. Складається 1 щабель з:

    • Кришка першого ступеня (тобто лицьова сторона газового редуктора, яка прикручена 7 болтами М 6).
    • Пружина 1 ступеня.
    • Мембрана 1 ступеня.
    • Коромисло з клапаном 1 ступеня.
    • Корпус, який прикручений з боку 2 ступеня 7 болтами.

    5. Другий ступінь служить для подачі газу в двигун автомобіля і для точного дозування пропану на всіх режимах роботи. Складається з:

    • Кришка другого ступеня.
    • Пружина 2 ступеня.
    • Мембрана 2 ступеня.
    • Коромисло з клапаном 2 ступеня.
    • Корпус другого ступеня.

    Робота редуктора Tomasetto AT07:

    • Обов'язковою умовою для нормальної роботи редуктора є: температура рідини для підігріву повинна бути не нижче ніж 40 градусів (особливо взимку).
    • З газового балона в рідкому стані пропан через магістральні трубопроводи, подається в корпус фільтра, де і залишається якщо закритий ЕКГ.
    • При відкритті ЕКГ через сідло клапана 1 ступеня газ випаровуючись надходить в першу щабель. Мембрана 1 ступеня при цьому прогинається під тиском пропану і тягне за собою коромисло клапана, опускаючи тим самим клапан на сідло. Надходження газу при цьому припиняється. Момент цей відповідає тиску в 0,4 атмосфери, який можна регулювати пружиною, пружність якої задана заводом виробником і регулюванню не підлягає.
    • Далі пропан під тиском 0,4 атмосфери надходить до сідла клапана 2 ступеня, через який надходить в порожнину 2 ступеня і далі через штуцер виходу газу в двигун автомобіля.

    Робота на холостому ходу:

    Регулювання подачі пропан-бутану в 2 щабель виконується за допомогою завантаження клапана 2 ступеня, яке в свою чергу здійснюється обертанням регулювального гвинта через пружину. При цьому гумова мембрана другого ступеня не змінює свого положення перебуваючи в рівновазі (розрідження, яке створюється двигуном на холостому ходу компенсує навантаження пружини).

    Робота при відкритті дросельної заслінки:

    Відкриття дросельної заслінки викликає розрядження в каналі подачі пропану в двигун авто (так званий ефект ежекції). Воно відхиляє гумову мембрану другого ступеня пропорційно до навантаження мотора. Мембрана захоплює за собою коромисло клапана 2 ступеня, а клапан при цьому відкриває сідло, і надходження газу збільшиться, тобто двигун набирає обертів.

    Моделі:

    1. Редуктор Tomasetto AT07 RGTA 3500 до 100 кінських сил з фільтром;
    2. Газовий редуктор Tomasetto AT07 RGTA 3510 до 140 кінських сил з фільтром;
    3. Tomasetto AT07 RGTA 3520 понад 140 кінських сил з фільтром.

    Вгору