Мапа газових заправок України
 
Закрити

Зворотний дзвінок

 » 
 » Робота і характеристики газового редуктора на прикладі Tomasetto AT-07

Робота і характеристики газового редуктора на прикладі Tomasetto AT-07

Робота і характеристики газового редуктора на прикладі Tomasetto AT-07

Газовий редуктор Томасетто АТ-07 складається з:

  1. Штуцер входу газу 6 мм.
  2. Електромагнітний газовий клапан.
  3. Фільтрувальний елемент.
  4. Пластиковий гвинт, який регулює чутливість мембран.
  5. Латунний гвинт, який регулює подачу газу в режимі холостого ходу.
  6. Два патрубки для підведення охолоджуючої рідини.
  7. Штуцер виходу газу 19 мм.
  8. Для зливу конденсату передбачений гвинт-заглушка.
  9. Корпус виконаний зі сплаву алюмінію. Складається з двох половин, які з'єднані між собою болтами.

Редуктор Tomasetto пропан розроблений таким чином, що канали обміну тепла перебувають між двома половинами і не мають загальної мембрани з першим ступенем. Цей фактор дозволяє повністю виключити можливість потрапляння газу в систему охолодження двигуна при зносі гумової мембрани. Ресурс редуктора між ремонтами становить в середньому 150 тисяч кілометрів.

Властивості газового редуктора Tomasetto пропан з фільтром:

1. Фільтруючий елемент вбудований в корпус редуктора-випарника. Закритий зверху металевою кришкою, закрученою трьома болтами з головками під ключ-шестигранник 5. Паперовий фільтр призначений для очищення газу від механічного забруднення, яке надходить в редуктор-випарник Томасетто. Періодичність заміни фільтра – 8-10 тисяч кілометрів.

2. Газовий електромагнітний клапан вбудований в корпус редуктора і служить для подачі і перекриття подачі газу в першу щабель редуктора.

3. Гвинт в формі голки служить для перепуску додаткової порції пропан-бутану в порожнину другого ступеня редуктора, минаючи клапан другого ступеня. Це робиться для підтримки більш стабільного холостого ходу і для зменшення впливу навантажень на мембрану 2 ступеня, які погіршують коливанням стабільність роботи.

4. Перший ступінь редуктора служить для переходу пропану з рідкого стану в газоподібний і одночасно знижує його тиск до робочого. Складається 1 щабель з:

  • Кришка першого ступеня (тобто лицьова сторона газового редуктора, яка прикручена 7 болтами М 6).
  • Пружина 1 ступеня.
  • Мембрана 1 ступеня.
  • Коромисло з клапаном 1 ступеня.
  • Корпус, який прикручений з боку 2 ступеня 7 болтами.

5. Другий ступінь служить для подачі газу в двигун автомобіля і для точного дозування пропану на всіх режимах роботи. Складається з:

  • Кришка другого ступеня.
  • Пружина 2 ступеня.
  • Мембрана 2 ступеня.
  • Коромисло з клапаном 2 ступеня.
  • Корпус другого ступеня.

Робота редуктора Tomasetto AT07:

  • Обов'язковою умовою для нормальної роботи редуктора є: температура рідини для підігріву повинна бути не нижче ніж 40 градусів (особливо взимку).
  • З газового балона в рідкому стані пропан через магістральні трубопроводи, подається в корпус фільтра, де і залишається якщо закритий ЕКГ.
  • При відкритті ЕКГ через сідло клапана 1 ступеня газ випаровуючись надходить в першу щабель. Мембрана 1 ступеня при цьому прогинається під тиском пропану і тягне за собою коромисло клапана, опускаючи тим самим клапан на сідло. Надходження газу при цьому припиняється. Момент цей відповідає тиску в 0,4 атмосфери, який можна регулювати пружиною, пружність якої задана заводом виробником і регулюванню не підлягає.
  • Далі пропан під тиском 0,4 атмосфери надходить до сідла клапана 2 ступеня, через який надходить в порожнину 2 ступеня і далі через штуцер виходу газу в двигун автомобіля.

Робота на холостому ходу:

Регулювання подачі пропан-бутану в 2 щабель виконується за допомогою завантаження клапана 2 ступеня, яке в свою чергу здійснюється обертанням регулювального гвинта через пружину. При цьому гумова мембрана другого ступеня не змінює свого положення перебуваючи в рівновазі (розрідження, яке створюється двигуном на холостому ходу компенсує навантаження пружини).

Робота при відкритті дросельної заслінки:

Відкриття дросельної заслінки викликає розрядження в каналі подачі пропану в двигун авто (так званий ефект ежекції). Воно відхиляє гумову мембрану другого ступеня пропорційно до навантаження мотора. Мембрана захоплює за собою коромисло клапана 2 ступеня, а клапан при цьому відкриває сідло, і надходження газу збільшиться, тобто двигун набирає обертів.

Моделі:

  1. Редуктор Tomasetto AT07 RGTA 3500 до 100 кінських сил з фільтром;
  2. Газовий редуктор Tomasetto AT07 RGTA 3510 до 140 кінських сил з фільтром;
  3. Tomasetto AT07 RGTA 3520 понад 140 кінських сил з фільтром.

Вгору
Кошик

Товарів: 0

Ваш кошик порожній

Кошик
Мапа проїзду

Карта проїзду інтернет магазину гбо LPGTECH UA

(044) 384-13-74
(050) 498-99-89
(097) 929-01-50
(063) 699-91-96
0800 75-08-90
*Безкоштовно зі всіх номерів по Україні
saleslpgtech
office@lpgtech.ua
sales@lpgtech.ua
м. Київ, вул. Святошинська 34 І
Ціна палива
    A-92
    21.87
    A-95
    22.91
    A-95+
    24.43
    ДП
    22.34
    Пропан
    11.84
    Метан
    11.94
Останні статті