На головну
Пошук
Кошик
Як до нас дістатися
  • UKR
  • RU
  •  »  » Інтерв'ю з Бартом ван Ерле, віце-президентом Prins Autogassystemen
  • Інтерв'ю з Бартом ван Ерле, віце-президентом Prins Autogassystemen

    Інтерв'ю з Бартом ван Ерле, віце-президентом Prins Autogassystemen

    Портал Auto-gas.net поставив кілька запитань щодо важливості і значення автогазу в сучасному світі віце-президенту одного з передових виробників газобалонного обладнання Prins.

    Які переваги автогазу (ЗНГ в якості транспортного пального) в порівнянні зі звичайними видами пального?

    Звичайно, його екологічні переваги приходять на думку в першу чергу. Автогаз є побічним продуктом переробки нафти і видобутку природного газу, який може використовуватися в якості транспортного пального. У вихлопній трубі автогаз працює набагато чистіше, ніж традиційне пальне. А завдяки новітній технології прямого вприскування двигун ще більш економічний.

    Інша велика перевага полягає в тому, що в порівнянні з бензином його октанове число вище, що означає більшу потужність, але з меншими викидами.

    Крім значних екологічних і експлуатаційних переваг, основною причиною, чому клієнти обирають автогаз, є його доступність. Це набагато дешевше, ніж звичайні види пального, і до того ж без втрати продуктивності.

    Як автогаз може підтримати більш широкі цілі уряду в галузі сталого транспорту?

    Кілька досліджень ясно продемонстрували, що панацеї не існує, тому для скорочення викидів CO2 і забруднюючих речовин потрібні різні енергетичні шляхи. Автогаз сприяє зниженню викидів CO2 до 21% і твердих частинок до 95%. Я б сказав, що це великий внесок, особливо з огляду на той факт, що сьогодні ця технологія доступна для мільйонів автомобілів на дорогах, які можна легко і з мінімальними витратами переобладнати для роботи на автогазі. Таким чином, в країнах, де автогаз ще не популярний, внесок у скорочення викидів буде ще більше.

    Як відомо, автогаз є альтернативним пальним номер один в світі. Проте, 70% світового попиту зосереджено тільки в 10 країнах. Що стримує попит на інших ринках?

    Автогаз використовується вже давно – понад 70 років. Успіх ринку в значній мірі залежить від державної підтримки, включаючи правила, політику оподаткування пального і ціни на нафту.

    Як регулювання може покращити сприйняття цього пального, чи роблять уряди достатньо для його підтримки?

    Завдяки поєднанню різних факторів, включаючи підвищення обізнаності громадськості та розробку відповідної політики, ми побачили нову парадигму для корпорацій в напрямку більш стійкої і прозорої ділової практики, і це чудово. Проте для виживання підприємствам потрібна впевненість у майбутньому, тому ці правила повинні діяти більш тривалі періоди часу, дозволяючи повернути інвестиції. Наприклад, в Нідерландах уряди схильні змінювати політику після кожних виборів або коли ініціатива стає занадто успішною. Це створює плутанину для підприємств і споживачів, які не впевнені в тому, яку машину їм купувати.

    Ініціатива «День автогазу» вперше почалася з локального заходу в 2018 році в Нідерландах. Який найважливіший висновок дозволила зробити ця подію?

    День автогазу дійсно стартував в Нідерландах, оскільки виникла необхідність у створенні позитивного шуму на ринку. Голландський ринок був у занепаді протягом декількох років. Якщо нічого не робити, ринок швидше за все зникне за кілька років. Необхідно відновити інвестиції в інфраструктуру, адже кількість центрів переобладнання також скорочується. Всі великі переваги автогазу зникнуть, так само як і можливості для зайнятості тисяч людей в цьому секторі, якщо ми не будемо діяти швидко. Тому всі учасники ринку підключилися через голландську асоціацію і заснували національний день автогазу. Ми працювали разом, щоб організувати Міжнародний день автогазу під час 32-го Всесвітнього форуму із зрідженого газу, який проходив в Амстердамі у вересні цього року.

    Найважливішим результатом заходу в минулому році стало об'єднання зусиль, що охоплюють сотні тисяч людей, які зазвичай не контактують з автогазом. Це розширило нашу досяжність і посилило позитивні відгуки про автогаз. В результаті ринок зараз здається стабільним і навіть трохи зростаючим в цьому році. Це позитивний приклад того, як оживити існуючий ринок, і тому ми заохочуємо віру і командну роботу серед наших партнерів на інших ринках для реалізації подібних ініціатив, що забезпечують довгостроковий успіх цієї важливої ​​галузі.

    Як розвивалася галузь з того часу, як пальне було вперше використано в 1940-х роках, і що чекає сектор?

    З 1940-х років ми стежимо за технологічними розробками в автомобільній промисловості і пов'язаними з ними вимогами щодо викидів, включаючи Євро 6 і WLTP.

    Тепер двигуни з комбінованим портом і технологією безпосереднього уприскування завжди підтверджують нашу здатність до інновацій. Наші технологічні розробки сьогодні представлені в новітніх моделях на ринку. В даний час ми спостерігаємо, як автогаз зміцнюється на ринках, що розвиваються по всьому світу. У різних країнах, регіонах і містах сьогодні за допомогою автогазу реалізується можливість з мінімальними витратами скоротити викиди вуглекислого газу і забруднення транспорту. В майбутньому BioLPG, стійке і поновлюване пальне із ще більшим потенціалом до зниження викидів, може зіграти важливу роль в довгостроковій перспективі.

    Вгору