На головну
Пошук
Кошик
Як до нас дістатися
  • UKR
  • RU
  •  »  » ГБО зі Східним колоритом
  • ГБО зі Східним колоритом

    ГБО зі Східним колоритом

    ГБО використовується як на особистому, так і комерційному транспорті. Популярність газобалонного обладнання зростає з кожним роком і набуває все більш масштабного характеру. Проте попереду виявилася не Європа та не США, а країни Близького Сходу. Там розташовано понад 65% запасів нафти, а уряд цих країн диктує ціни на пальне у всьому світі. Але при цьому там же серйозно взялися за порятунок екологічної ситуації на планеті.

    Хто встановлює моду?
    Програмами зі скорочення споживання бензину зайняті не лише уряди, а й приватні організації Єгипту, Ірану та ОАЕ. Сучасна паливна політика цих країн спрямована на введення в обіг дедалі більшої кількості авто на альтернативних джерелах палива. Серед них природний газ. За найскромнішими підрахунками, кількість авто, що їздять дорогами Близького Сходу на газі, зараз перевищила мільйон. Число приватних авто, вантажівок та автобусів на газі тільки зростає.

    Єгипет, який має 70 тисяч транспортних засобів на газі, хоче подвоїти цю кількість. Не відстає й Іран, де вже є 140 000 транспортних засобів з ГБО, серед яких автобуси. Збільшуючи саме їх кількість, іранська влада планує протистояти зростанню цін на проїзд у муніципальному транспорті. У більшості країн є державні програми переходу на газове паливо. Це стимулює приріст авто із такими двигунами. Такі заходи сприятливо впливають на очищення повітря спекотних східних міст.

    Захід прагне заощаджувати за допомогою газу
    Безумовну користь для себе як ГБО бачать і європейські країни. Зараз за різними даними там експлуатується понад 5 млн. транспортних засобів із двигунами на метані та пропані. А ось США прагнуть використати газобалонне обладнання як спосіб вирішити проблеми громадського транспорту. Наприклад, у міжнародних аеропортах Лос-Анджелеса на метані працюють 12 автобусів підвищеної вантажопідйомності. Це дозволяє не піднімати ціну на квитки: ці авто служать для перевезення пасажирів між терміналами та бортами літаків. Цікаво, що новинка змінила 22-річні дизельні автобуси, які не відрізнялися особливою екологічністю.

    У Німеччині автобуси на газі стали основним видом громадського транспорту в багатьох містах. Відмінна особливість таких автобусів – їх велика місткість і великий об'єм двигуна, який відповідає європейському стандарту Euro 5. При цьому держава намагається покривати всі витрати на використання цього екологічно чистого виду транспорту.

    Вгору