
Тороїдальний балон Tugra 66 літрів 250х650 мм
2639.04 грн.
Змагання 1st Valtellina EcoGreen, яке включає два останні перегони третього Green Endurance, італійського чемпіонату Energy Saving Championship для екологічно чистих автомобілів, що працюють на альтернативних видах пального, відбулося в кінці жовтня. Як це часто буває в автоспорті, цей захід відіграє особливу роль як лабораторія для експериментів з новими мобільними рішеннями та технологіями.
У цьому випадку на Valtellina EcoGreen відбувся дебют двопаливного автомобіля з дизельним двигуном, що працює на зрідженому нафтовому газі: Fiat Tipo 1.6 Multijet 120 HP S & S Lounge. Авто переобладнано на зріджений нафтовий газ компанією Autogas Italia, що входить в Holdim Group. Автомобіль брав участь в перегонах за команду Ecomotori Racing Team в партнерстві з BMG Motor Events з метою просування автогазу в автоспорті.
"Участь одного з автомобілів нашої компанії з системою ГБО в першому випуску Вальтелліна EcoGreen відкрило нове вікно можливостей для Autogas Italia в сегменті автоспорту, який, безсумнівно, знову побачить нас в якості головних дійових осіб з новими ініціативами", – сказав Вальтер Мадреперла, директор Autogas Italia.
"Презентувати нову технологію на змаганнях – привілей, який трапляється дуже рідко. Я вже чув про двопаливну систему на дизельних двигунах, але навіть уявити собі не міг, що ця технологія настільки розвинена. У двопаливному режимі автомобіль стає ще більш плавним і готовим, а також набуває більшої керованості", – прокоментував водій Джанпьеро Квассоло.
Перехід на скраплений газ передбачав встановлення редуктора тиску Autogas Italia RPG 09, електронний блок управління DGID Light32, одинарний інжектор Autogas Italia і тороїдальний бак Tugra Makina, який розташовувався у відсіку для запасного колеса.