Мапа газових заправок України
 
Закрити

Зворотний дзвінок

 » 
 » Cummins випустили демо-версію двигуна LPG для автомобілів середньої вантажності

Cummins випустили демо-версію двигуна LPG для автомобілів середньої вантажності

Cummins випустили демо-версію двигуна LPG для автомобілів середньої вантажності

У співпраці з Радою з освіти та досліджень пропану (PERC) компанія Cummins розробила демонстраційну версію двигуна з ГБО, який забезпечив аналогічну або навіть кращу продуктивність у порівнянні з дизельним пальним в декількох ключових аспектах, таких як крутний момент і вихідна потужність. Побудований на дизельній версії B6.7, новий двигун 6.7 LPG з прямим уприскуванням може використовуватися для ряду автомобілів середньої вантажності, пропонуючи економію в розмірі 20-40% протягом 10 років в порівнянні з дизельним двигуном з аналогічним робочим об'ємом і кривою крутного моменту.

Програма розробки нового двигуна була офіційно запущена у 2016 році. «Мета полягала в тому, щоб розробити передову концепцію, яка буде використовувати ефективність пального», – сказав Сем Геклер, розробник лінійки продуктів Cummins. «Після сотень годин проєктування і тисяч моделювання, був розроблений двигун на зрідженому нафтовому газі з характеристиками, подібними дизельним двигунам».

Деякі специфікації – це високий ступінь стиснення, алюмінієвий циліндр і спеціальна паливна система. Перший двигун був встановлений на вантажний автомобіль Peterbilt 337, який був доставлений в AmeriGas для випробувань в реальних умовах. Автомобіль вже подолав понад 8000 миль.

Проєкт в цей час знаходиться на «демонстраційному етапі», сказав Геклер. «Це не концептуальний рівень, де ви будуєте тільки один агрегат. Ми створили кілька двигунів, і тепер ми готові показати, на що цей двигун здатний в транспортному засобі в польових умовах».

Сарада Ренгараджан, технічний керівник проєкту Cummins, сказав, що найбільш захопливим аспектом проєкту став крутний момент, якого змогли досягти розробники. Піковий крутний момент становить 900 фунт-футів, що набагато перевищує вже наявні на ринку двигуни з ГБО.

Ренгараджан додав, що ефективність двигуна також дозволила досягти низьких показників викидів: викиди CO2 на 11% нижчі, ніж у дизеля. Він також зазначив, що двигун 6.7L LPG забезпечує поліпшення на 28% у виході CO2 в порівнянні з іншими подібними двигунами на сучасному ринку.

«Cummins потрібна додаткова інформація про потреби ринку та економічне обґрунтування, щоб продовжити програму розробки та комерціалізації продукції», – заявила компанія щодо майбутньої доступності двигуна 6,7 LPG.

Вгору
Кошик

Товарів: 0

Ваш кошик порожній

Кошик
Мапа проїзду

Карта проїзду інтернет магазину гбо LPGTECH UA

(044) 384-13-74
(050) 498-99-89
(097) 929-01-50
(063) 699-91-96
0800 75-08-90
*Безкоштовно зі всіх номерів по Україні
saleslpgtech
office@lpgtech.ua
sales@lpgtech.ua
м. Київ, вул. Святошинська 34 І
Ціна палива
    A-92
    21.87
    A-95
    22.91
    A-95+
    24.43
    ДП
    22.34
    Пропан
    11.84
    Метан
    11.94
Останні статті