
Тороїдальний балон Tugra 66 літрів 250х650 мм
2639.04 грн.
Компанія BeGas представила перші зразки свого двигуна AVG, єдиного двигуна, який повністю працюює за рахунок упорскування рідкого пального, і призначеного для руху важкого міського транспорту, такого як автобуси і вантажівки, з більш низьким рівнем викидів CO2, ніж у найсучасніших дизельних двигунів. Захід проходив на виробничому підприємстві BeGas в Аморебієта (Біскайя).
З масовим виробництвом цих двигунів BeGas просуває свої зобов'язання з індустріалізації в Біскайській затоці після збільшення капіталу на початку цього року, в якому BBK стала новим партнером компанії.
"В BBK ми віддані ініціативам, які сприяють цілісному сталому розвитку, ми працюємо над підтримкою нашої промислової та ділової мережі. В цьому сенсі ми переконані, що наш проєкт з BeGas дасть новий імпульс автомобільному сектору, а також Біскайї зі стійкими та успішними інноваціями, які будуть стимулювати зайнятість в регіоні", – сказав Хаб'єр Сагредо, президент BBK.
Генеральний директор BeGas Педро Сілва також прокоментував: "Наш намір полягає в тому, щоб подвоїти робочу силу в Біскайській затоці, щоб домогтися виробництва 125 двигунів, що працюють на екологічно чистому пальному, у 2021 році та 500 у 2022 році; таким чином роблячи свій внесок в охорону довкілля, замкнуту економіку та енергетичний перехід справедливим, інклюзивним та ефективним способом".
Двигун BeGas AVG має сертифікат Euro VI Step D, найпередовіший в ЄС для обладнання внутрішнього згоряння. "Цей тип двигуна також дозволяє значно знизити викиди в порівнянні з вимогами Euro VI: 51% за рівнями CO, 22% за PN, 57% за NOx, 29% за PM10 і 87% за HC", – додав Сільва. "Викиди CO2 також на 15% нижчі, ніж у найсучасніших еквівалентних дизельних двигунів".
Завдяки своїм характеристикам і параметрам технологія AVG сумісна з основними трансмісіями на ринку, що дозволяє встановлювати ці двигуни на вантажівки та міські автобуси, отримуючи таким чином маркування ECO від іспанського DGT (Генеральне управління дорожнього руху).